Zavrieť

Solaris Urbino 8,6 pod ešte visiacim trolejovým vedením

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Francúzsky hovoriaca časť Švajčiarska a jej doprava (21.8.2016) (7/21)
Stiahnuť materiál
Solaris Urbino 8,6 pod ešte visiacim trolejovým vedením.
Príspevok:
Lokalita: Avenue Léopold-Robert
Dátum: 20.2.2015
Vozidlo: #353
#NE 92353
Galéria: La Chaux-de-Fonds
Solaris Urbino 8,6 III / Alpino 8,6
Francúzsky hovoriaca časť Švajčiarska a jej doprava (21.8.2016)
Linka: 311
Autor: d3k0
Počet zobrazení: 1375

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dispecer

Dispecer

30.8.2016
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #4:
Hm, ja som o nich vedel, či skôr len tušil, že ich bolo päť. ?
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

30.8.2016
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Dispecer #3:
Mali ešte kĺbové Hessy. Celkove päť. Jeden vyradený po havárii, jeden spálený na požiarnom cvičení, jeden odovzdaný múzejníkom. dva sú v Neuchateli (odstavené). Mimochodom, sú ročník výroby 1996, čiže ťažko zakladajú predpoklad, že "vozidlový park netreba obnovovať do roku 2025". A aj tie ukrutné drôty kombinácie Ohio Brass a Kummler-Matter, čo sú na tejto fotke, ako keby ich Pri Suchom mlyne zobrali, by asi do roku 2025 nevydržali. Francúzsko je Francúzsko, aj keď je to vo Švajčiarsku ? .
Odpovedať
Dispecer

Dispecer

29.8.2016
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #2:
Nemali ešte kĺbové Hessy, ktoré len presunuli Neuchâtel?
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

29.8.2016
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: jr1961 #1:
Aký park aktuálnych trolejbusov? Tých, čo jazdia v Budapešti a v Salzburgu?
Odpovedať
jr1961

jr1961

29.8.2016
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Dnes, 29. augusta 2016 diskutuje na svojom večernom zasadnutí mestký parlament o budúcnosti trolejbusov v La Chaux de Fond. Argumentom pre ich zachovanie je, že park aktuálnych trolejbusov netreba obnovovať približne do roku 2025. Zástancova trolejbusov argumentujú tým, že trolejbus jazdí na elektrinu a len vo výnimočnom prípade na spaľovací motor, kdežto u hybridného autobusu je to naopak.

Takže v tomto momente ešte nič nie je rozhodnuté a troleje sú stále prevádzkschopné.
Odpovedať