Výluka trolejbusových liniek 207, 211 a 212 na Patrónke (12th – 13 Jul 2014)

Linky 207 a 212 budú končiť na Valašskej, na linke 211 pôjdu autobusy.

Pre úpravu križovatky na Lamačskej ceste bude počas víkendu 12. a 13. júla 2014 vylúčená premávka trolejbusov medzi Patrónkou a Vojenskou nemocnicou. Výluka sa dotke liniek 207, 211 a 212 nasledovne:

  • Linka 207 bude premávať po skrátenej trase v smere z Ružovej doliny po zastávku Valašská a späť. Neosblúži zastávky Vojenská nemocnica, Hýrošova a Patrónka.
  • Linka 211 bude premávať po štandardnej trase, ale spoje zabezpečia autobusy.
  • Linka 212 bude premávať od Zimného štadióna po zastávku Pri Suchom mlyne po svojej trase a následne pôjde na konečnú Valašská a späť rovnakou trasou. Neosblúži zastávky Patrónka a Vojenská nemocnica.

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: petert777 #33:
Rovno povedz, že chceš priamu (i keď o priamosti tu ťažko hovoriť) linku z DD na Trnavské mýto. A neschovávaj to za potreby iných ľudí.
Reply on: Solider #13:
Majú tam že 207 k NOU a 211 autobusy.
Reply on: TomJ #32:
Presne od všadiaľ a všade aj so zachádzaním napr. do tej stanice, ale keďže je tu módou radšej si komplikovať cez úzke uličky prestupovanie s tými batohmi tak tie záchranné návrhy z Brna sú pre nás našou nezmyselnosťou prevádzkovať naďalej takúto deravú prepravu.
Reply on: petert777 #31:
Neviem, či má na to zmysel reagovať, lebo asi ťa nepresvedčím, ale koľko ľudí naozaj potrebuje priamy spoj z DD na Račko a ďalej na Trnávku? A koľko ľudí by vznikom takéhoto spoju stratilo priame spojenie na HLST?
Viem, že na stanicu tým jazdia prevažne študenti (teda nie obyvatelia BA), ale aj to sú cestujúci. Navyše, by tým aj zaniklo priame spojenie medzi stanicou a Kramármi, čo je spádová nemocnica pre okolité obce. Z Nám. F. Liszta to síce nie je na stanicu ďaleko, ale s batohmi je to iné ako pešo.
A ak by každý uvažoval ako ty, že radšej mať dlhé linky bez prestupov, tak by sme sa vrátili do 80-tych rokov, kedy existovali dlhé linky odvšadiaľ všade.
Reply on: TomJ #30:
Po tej trase by bolo zdržanie tak či tak + prestupovanie naberie ďalšie 4 minúty. S takýmito prestupovačkami nedostaneš blaváckych ľudí do autobusov sa ti na to vyk...u a tak radšej ako by mali prestupovať radšej ti budú posr..e spomaľovať premávku vozidlami naďalej. Tie krátke doterajšie trasy si nechajte pre Nitru na ich polhodinové intervaly. ?
Reply on: petert777 #26:
A čím by si takto zefektívnil linku 204? Ráno by zbytočne vznikali zdržania smerom na Trnávku kvôli zápche na Botanickej a poobede zasa smerom na DD kvôli zápche na Šancovej. A odkiaľ by si sa akože dostal rýchlejšie na Trnavské mýto? Myslíš, že z Molecky by to bolo trolejbusom cez Kramáre rýchlejšie ako eletričkou?
Reply on: Solider #28:
Čo by sa jednosmerne podľa Ballovho projektu prestavby hlst a okolia aj malo realizovať...
Reply on: PetoMHD #24:
Možno by stačilo vybudovať sto metrov dlhú spojku medzi zastávkou Sokolská a predstaničným námestím. Potom by všetky linky idúce od Šancovej na Pražskú mohli ísť priamo cez stanicu.
Reply on: kecho #19:
na Quadrant nemám priamu väzbu, iba som v súvislosti s vypracovávaním diplomovky videl jej PD. Túto obnovu križovatky rieši a platí investor v rámci stavby objektu, ďalšou časťou projektu je chodník v južnej časti Dúbravskej - smerom ku Quadrantu a nejaký chodník by mal vzniknúť aj pozdĺž nového 4-prúdového úseku.
Keďže sme na Slovensku, dokončenie Dúbravskej cesty som v tejto súvislosti nepostrehol...
Reply on: TomJ #23:
Myslíš na tie úbohé intervaly najmä cez víkend? 204 ako taká sa napr z efektívni ako sa dostať rýchlejšie k Trnavskému a Bajkalskej a so zachádzaním do stanice by sa mohlo zvažovať, aj keď síce cez križovatku je to k stanici len cca 150 metrov .
Reply on: PetoMHD #24:
No tú odbočku zo Šancovej na stanicu by mohli už konečne postaviť, hlavne keď sa plánuje nasadenie 30Tr s APU na trať HLST - Drotárska - Búdková - (Koliba?). Aj keď tým by chýbajúca spojka nevadila, no bolo by to zbytočné štartovanie pomocného motora navyše.
Reply on: petert777 #22:
Keď tak už zatrolejovať aj odbočku Šancová - Hlavná stanica smerom od Pražskej a opačne a spraviť z 32 trolejbus. Určite neviesť 204 tak ako ty navrhuješ, aj keď by to bola zaujímavá šotolinka.
Reply on: petert777 #22:
No a každý by sa ti poďakoval za zrušenie ďalšej linky na stanicu.
Už aby sa pomaly začalo s montážou nových trolejí od Suchého mlyna , zástaviek Pri Habanskom Mlyne , ZOO, Botanická záhrada , s napojením na Molecovú . Trolejbusmi s č. 204 týmto nahradiť autobusy 32 Kuklovská Rádiová, nakoľko kopcovitý terén pre autobusy, ich poruchovosť prevodoviek ,napr Tedom pri 1, 2, 3 stupni vysoké otáčky prešmykovanie spojky a skoro žiadne rozbiehanie, hukot motora a prehrievanie,,, Týmto určite predstavuje ich nákladnejšiu údržbu v preprave.
Reply on: Mike #20:
Resp. na tom ostrovčeku bude noha portálu, nie stĺp. Sorry.
Reply on: Padrex #16:
Rozširuje sa ako Ti napísal anbis. A keďže by išlo trolejové vedenie po novom "už moc dlho vo vzduchu" tak tam dorábajú ten ostrovček kde bude aj stĺp ?
Reply on: anbis #17:
ale také niečo užitočné ako konečne dokončenie tých cca 400 metrov Dúbravskej cesty smer Dúbravka a jej opätovné spojenie a sprejazdnenie, to zrejme nehrozí, však?
Reply on: anbis #17:
diik za vycerpavajuce objasnenie lebo nebolo mi jasne z posledneho prejazdu krizovatkou?
Reply on: Padrex #16:
v rámci stavby Westend Quadrant (tá nová administratívna budova) sa mala rozširovať Dúbravská cesta of vjazdu do SAV po križovatku na 2+2 pruhy a v križovatke Lamačská - Dúbravská - Cesta na Červený most zriadiť ďalší pruh na odbočenie vľavo do Dúbravskej cesty. Predpokladám, že toto sa aj realizuje.
Reply on: Mike #15:
netrtli tam nahodou zhora od Mokrohajskej ostrovcek??? sa mi zda skor ze ju zuzuju (osobny dojem)?