Nízkopodlažné trolejbusy jazdia najmä na Kramáre a medzi železničnou a autobusovou stanicou.
Do premávky s cestujúcimi sa od 4. júna 2014 zaradili nové nízkopodlažné trolejbusy Škoda 30 Tr SOR. Cestujúci sa s nízkopodlažnými trolejbusmi môžu stretnúť na linkách 64, 204, 206, 210, 211 a 212. Spoje, ktoré budú obsluhované nízkopodlažnými vozidlami, budú neskôr vyznačené aj v cestovných poriadkoch.
Nové trolejbusy sú zároveň vybavené inovovaným typom informačného a tarifného systému, ktorý sa ešte stále dolaďuje - v takom prípade sú nové trolejbusy vypravené len na linku 204, ktorá má konečnú najbližšie pri ich vozovni.
Error 0x007
- Klima: Je to asi dost nahodny faktor, v jedom trolejbuse bolo chladnejsie, v druhom teplejsie ako vonku
- STOP-tlacidlo: Este bude asi dlho trvat kym si ludia vsimnu, ze to nad dverami neni gombik, ktory treba stlacit, ked chcem vystupit na zastavke na znamenie
- Zvuk: Trolejbus je zatial prijemne tichy, to piskanie vyzbroje priemernemu cloveku nebude vadit, a zvonka ho takmer vobec nepocut
- Priestor pre kocik/vozickara: nase oblubene sklapacie sedadla budu pravdepodobne dalej pritahovat osoby, pre ktorych to miesto nie je urcene. A to aj napriek tomu tam mame teraz bohatu zasobu sedadiel dostupnych z nizkej podlahy. Tak som videl napriklad sediet zenu s kufrom
- Dvere: Trieskaju
- Co je podla mna smutne: Uz po sotva dvoch tyzdnoch v premavke zu vozy rozhegane, furt sa nieco (hlavne stresne panely) trasie, popuka, ale tak viac od low-cost masiny nemozeme ocakavat
- Signalizacia "Nenastupovat": Do trolejbusu nastupi jeden clovek ale voz musi dalsich 6-7 sekund pockat kym sa zatvoria dvere. Tipujem ze vo väcsine pripadov bude taka pevne nastavena dlha signalizacia pre psa...
- Zatial interier vyzera celkom pekne, teda paci sa mi viac ako v beztykadlovych vozoch. Len ktovie ako dlho bude trvat kym sa tam vyblazni nasa zdegenerovana mladez...