Nové trolejbusy sa zaradili do premávky (from 4 Jun 2014)

Nízkopodlažné trolejbusy jazdia najmä na Kramáre a medzi železničnou a autobusovou stanicou.

Do premávky s cestujúcimi sa od 4. júna 2014 zaradili nové nízkopodlažné trolejbusy Škoda 30 Tr SOR. Cestujúci sa s nízkopodlažnými trolejbusmi môžu stretnúť na linkách 64, 204, 206, 210, 211 a 212. Spoje, ktoré budú obsluhované nízkopodlažnými vozidlami, budú neskôr vyznačené aj v cestovných poriadkoch.

Nové trolejbusy sú zároveň vybavené inovovaným typom informačného a tarifného systému, ktorý sa ešte stále dolaďuje - v takom prípade sú nové trolejbusy vypravené len na linku 204, ktorá má konečnú najbližšie pri ich vozovni.

Related stories

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: LUK #93:
Ono hlavne rozne tlacidla pre dopyt a pre zastavku na znamenie su hlupost a je uplne pochopitelne ze to ludia nechapu. Dost by ma zaujimalo preco si to niektori slovenski dopravcovia takto objednavaju.
Reply on: Error 0x007 #89:
"STOP-tlacidlo: Este bude asi dlho trvat kym si ludia vsimnu, ze to nad dverami neni gombik, ktory treba stlacit, ked chcem vystupit na zastavke na znamenie"

daň za roky prevádzky modelov 14Tr a 15Tr a neexistenciu napr. deviatkových Karos. V iných mestách, kde boli STOP tlačítka na zvislých madlách bežné, tak s príchodom SORov neprišlo také veľké nóvum. Aj keď vlčáci veľmi nepoberajú rozdiel medzi STOP tlačítkom a dopytom...
Reply on: Error 0x007 #89:
Ako som už písal, pripmienku k dĺžke signalizácie "nenastupovať" treba poslať aj priamo DPB. Všetko sa dá nastaviť, len treba vôľu a pohľad z praxe, nielen z kancelárie. ?
Reply on: Peter6607 #84:
50 rokov ? možno tak 50 psich rokov ?
trolejbus6207

trolejbus6207

vie niekto, prečo nejazdia 6002 a 6005? neboli vonku 10 a viac dní... podobne bola na tom aj 6004-ka, ale tá je dnes na 210/1
Tak utrusim par bodov k novym troflikom:
- Klima: Je to asi dost nahodny faktor, v jedom trolejbuse bolo chladnejsie, v druhom teplejsie ako vonku
- STOP-tlacidlo: Este bude asi dlho trvat kym si ludia vsimnu, ze to nad dverami neni gombik, ktory treba stlacit, ked chcem vystupit na zastavke na znamenie
- Zvuk: Trolejbus je zatial prijemne tichy, to piskanie vyzbroje priemernemu cloveku nebude vadit, a zvonka ho takmer vobec nepocut
- Priestor pre kocik/vozickara: nase oblubene sklapacie sedadla budu pravdepodobne dalej pritahovat osoby, pre ktorych to miesto nie je urcene. A to aj napriek tomu tam mame teraz bohatu zasobu sedadiel dostupnych z nizkej podlahy. Tak som videl napriklad sediet zenu s kufrom
- Dvere: Trieskaju
- Co je podla mna smutne: Uz po sotva dvoch tyzdnoch v premavke zu vozy rozhegane, furt sa nieco (hlavne stresne panely) trasie, popuka, ale tak viac od low-cost masiny nemozeme ocakavat
- Signalizacia "Nenastupovat": Do trolejbusu nastupi jeden clovek ale voz musi dalsich 6-7 sekund pockat kym sa zatvoria dvere. Tipujem ze vo väcsine pripadov bude taka pevne nastavena dlha signalizacia pre psa...
- Zatial interier vyzera celkom pekne, teda paci sa mi viac ako v beztykadlovych vozoch. Len ktovie ako dlho bude trvat kym sa tam vyblazni nasa zdegenerovana mladez...
Reply on: Peter6607 #78:
no to sú mi novinky...? to fakt v BB majú problémy? že o zásadných problémoch neviem...
Reply on: kecho #86:
(a predpokladám, že v zime ich zaskočí sneh): tie dlhé 31Tr určite!☠ ☠ ☠
Reply on: Peter6607 #84:
len nemôžu jazdiť v lete (a predpokladám, že v zime ich zaskočí sneh):
"„Žiaľ to teplo nás trochu zaskočilo," priznáva Ľubomír Belfi." ?

http://www.tvnoviny.sk/domace/1759795_trapas-na-premiere-dopravny-podnik-pozval-novinarov-na-jazdu-novym-trolejbusom

ale to, že zo značky sor sa stane legenda, to je jasné už teraz; pre Ba už legendou je - otázne je, či sa JeTimu podarí spraviť z toho legendu v pozitívnom zmysle...
Reply on: Peter6607 #84:
Nestraš! 😃
Reply on: Peter6607 #82:
Dobre teda, SORky sú skvelé trolejbusy, stanú sa z nich legendy a budú tu premávať 50 rokov....
trolejbus6207

trolejbus6207

Reply on: Peter6607 #82:
však uvidíme, ako sa to bude vyvíjať ďalej, moje obavy len rastú ?
Reply on: trolejbus6207 #79:
Ako som písal o tom ráme, potom nápravy a aj motory.
Reply on: TeBeCe #71:
OK, tak sú to potom výmysly... ?
tak dnes som sa previezol a musim vyjadrit spokojnost.
Reply on: Peter6607 #78:
aké?
Reply on: trolejbus6207 #77:
Problémy v BB boli viac, než extra. Skorej v Žiline sa držia na jedničku.
trolejbus6207

trolejbus6207

Reply on: luky133 #76:
áno, na to som pozeral, že bystrické 30Tr majú len klímu pre vodiča, ale nie je predsa normálne, aby začali praskať strechy po pár dňoch premávky(teda ak je to pravda), ďalšia kapitola sú dvere - podľa príspevkov zdroj výpadkov viacerých vozov...
14Tr mali na začiatku "kariéry" problémy s poddimenzovanou karosériou, ale 30Tr jazdia v BB skoro tri roky bez nejakých extra problémov, tak kde je problém? to sa už SOR cíti naozaj tak pevný v kramflekoch, že mu prejde akákoľvek habaďúra alebo "jenom soudruzi z Libcháv někde udělali chybu" pri výpočte nosnosti strechy?
Reply on: trolejbus6207 #75:
Neviem či je to pravda alebo nie s tým praskaním, ale naše 30Tr "vezú" zo sebou na streche okrem výzbroje aj klimatizačnú jednotku + kompresor pre klimatizáciu a spolu tieto veci isto vážia nejakým ten kg navyše.
trolejbus6207

trolejbus6207

Reply on: eMDi #55:
ak je toto pravda, tak nech si ich strčia do pr...... a nech to odpískajú radšej hneď teraz ☠ ☠ ☠
aký je rozdiel medzi našimi a napríklad bystrickými 30Tr-kami? však tam jazdia už skoro 3 roky, aj u nich praskajú strechy?