Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: matis #25308:
Asi som to už tu niekde písal, ale náš DPMP som si začal vážiť po každodennej skúsenosti s DPMK 😁 Tam sa na ranný spoj spoľahnúť nedá. Tu mi síce ráno občas príde BASORka namiesto klbáku, ale aspoň príde a systematické odriekanie spojov tu našťastie nepoznáme. Plus nie je to len vozidlami. Aj Košice majú dlhodobo problém s vodičmi.
Ak náhodou niekto ešte nezaregistroval, tak nie len v Prešove máme problémy s nedostatkom vozidiel ? 😕

https://imhd.sk/ke/doc/sk/20937/Nedostatok-vozidiel-rie%C5%A1i-DPMK-pren%C3%A1jmom

Trošku ma síce zarazila tá Karosa 934.E ale asi sú na tom vážne zle.🤪
Od 20.9.2021 je v MHD a predajniach CL opäť povinný respirátor.

https://www.dpmp.sk/_uploads/files/2ab85f5bc6.pdf
Drobná zmena cestovného poriadku na linke 23 (od 16.9.2021).

https://www.dpmp.sk/news--890.html
Reply on: TVkubo #25303:
Áno, zastávka ešte stále nie je obsluhovaná.
Prečo sú niektoré vozidlá, ktoré boli odpredané súkromným osobám, označené ako vyradené historické #313; #320; #74) a niektoré iba ako vyradené #311; #319; #341)?
Dobrý deň, je ešte stále aktuálne dočasné zrušenie zastávky Čistička ? Lebo ak vyhľadávam spojenie, tak mi nevie nájsť. Predom ďakujem za odpoveď.
Reply on: Solider #25300:
Aj ja to tak vidím - košický syndróm prenikol aj do Prešova.
Reply on: Jur@j #25299:
Že by nemali jedny aj druhé zberače Faiveley ex Lekov Blovice? Neviem o žiadnom dopravnom podniku v ČR a SR, který by používal iné.
A 25Tr má síce motor silnejší, než 24Tr ale mechanicky úplne zhodný.
Reply on: S499.1023 #25298:
Keď si tak pozerám počet vozov vo výprave a počet disponibilných vozov, tak sa ani nečudujem, že sa im to neoplatí opravovať.
Reply on: S499.1023 #25298:
Pokiaľ dobre viem, zberače na 30 Tr sú iné ako ma 25 Tr, takže to zrejme nepôjde. Ďalšou prekážkou môže byť záruka a pod.

A čo sa týka ostatných otázok, ja osobne to posúdiť neviem a nemôžem, keďže nemám v rukách katalóg 🙂. Ale predpokladám, že motor v 25 Tr nebude nejako extra kompatibilný s 24 Tr.
Reply on: Jur@j #25297:
A to sa nedá rentabilne prehodiť napr. trakčák zo 707 do 703? Zadná náprava zo 708 do 704? Zberače na 736 zo 707?
Reply on: Mrtn #25296:
703 - spálený trakčný motor, oprava nerentabilná, skončil
707 - poruchy rôzneho druhu, oprava nerentabilná, vozidlo nespoľahlivé, skončil

704 - tuším zadná náprava, momentálne odstavený a nepojazdný
708 - tuším trakčné obvody, vozidlo nespoľahlivé, momentálne odstavený a nepojazdný

709, 710 - plne pojazdné, zálohy

123 - plne pojazdný, záloha záloh

714 - porucha elektroniky, oprava jednotky realizovaná v Plzni
736 - čaká na zberače
Priatelia z fachu, ako je to so #703? Vyjde ešte niekedy do ulíc? Píše sa pri nej, že je dočasne vyradená, takže osud má už asi spečatený 😦
A ako sú na tom 25 Tr-ky? Včera po dlhej dobe vybehli #709 a #710 (aj to len kvôli mimoriadnemu režimu), zvyšok je v akom stave? Mala by sa v súčasnosti nejaká troloCiteliska vyradiť?
Ešte by ma zaujímali plány s #123 (ilúzie s historičákom si asi robiť netreba 😕).
Ďakujem vopred všetkým za odpovede.
Reply on: T6A5.3 #25294:
uz sa nahrava opravena verzia
Na vnútorných displejoch v niektorých vozidlách píše dátum po poľsky
Reply on: Jur@j #25292:
Beriem späť. Pri L1 som si to nevšimol.
Reply on: Pe Ha #25289:
Je to správne. Vstup ku mestskej hale bude otvorený už krátko po polnoci, treba zabezpečiť návoz dobrovoľníkov a tiež aj návoz prvých veriacich zo záchytných parkovísk a z rôznych kútov mesta.
Reply on: Pe Ha #25289:
Asi nie je, keďže sú aj na L1.
Reply on: Pe Ha #25289:
Aj L1 😃

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.