Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Shortly: Delené R-ky som ešte nevidel označovať ako R(T) 🙂 Inak sa označujú ako 461 (460 sú celodenné služby a 462 bývali trojičky). Ale všeobecne sú R-linky vedené pod číslom 46.
ten bus mas na mysli asi L22 popoludni na kruhovom na Moldavskej, cislo vozu neviem...
Dnes vraj bola nejaká "búraná" autobusu, neviete ktorého ? ?
linky: vozy:
________________
2 626
6 624-625
7 415-416
9 406-407,408-409,620-621
R(T) 508







(pozn. -T- del.sl.)
Reply on: Diggi #3623:
včera som si všimol na 3512, že používa nové vizuálne aj zvukové hlásenia (doplnené o zastávku Orechová a Termostav)... ?

Re #3633 Irisb: konečne to tu niekto nahlas vyslovil (napísal)... ?
L2 - 380 ? , 604
L4 - 364, 627
L6 - 390+391, 396+397, 535
☺ ZABIŤ ČMARAČOV PROSTRIEDKOV MHD ? ❗
Reply on: eMareq #3629:
Je mi jedno, coho je vyznavac. Dokonca mu dam na vyber. Alebo to zlize vlastnym jazykom z kasne alebo mu kasna vylepsi fasadu.
L18- 3534, 3522, 3533, 3512
L19- 3517, 3515
L30- 3520, 3521
L16- 3523, 3516
L37- 3525
Reply on: 1018 #3642:
hej šak som písal, že súhlasím s tým, že bus ktorý nemá výnimku a je vybavený busečkom, mal by hlásiť zastávky, lenže zrejme tomu dedovi šlo o tú hádku, ked ako písal Diggi, nevedel, kedy má prestať rýpať do šoféra s tým, že nehlási zastávky
Reply on: 280 #3639:


Nekontroluje to NIKTO. Ani prepravni kontrolori. A okrem najstarsich Karos 5201-5210 pritom mozu hlasit (az na male vynimky) vsetky vozidla s BUSE.

Irisb:
Suhlasim s Tebou, ze urcita cast cestujucich skutocne iba hlada moznost, ako vodicovi zneprijemnit jeho pracu. ALE v pripade pouzivania hlasenia zastavok je v tom velky hokej, lebo vodici si to pouzivaju ako sa im chce, ci skor nechce. A pritom povedzme si, ze k hlaseniu zastavok netreba vykonat nijaky brutalny fyzicky vykon. ?
Reply on: Irisb #3638:
bol si pri tom?
Reply on: 280 #3639:
ICQ
L15 - 5223, 5232, 5243
L30 - 3520, 3521
L32 - 3208, 3203, 3209, 3205

Apropo hlasenie - ja neviem preco to nie je v kompetencii revizorov, ked uz kontroluju vodicovu stazku, tak nech sa kontroluje aj hlasenie. To je taky problem?? Ved niekto to predsa musi mat na starosti, ved tie vozy su vybavene takou technikou a kazdy na to z vysoka serie!
Reply on: 5 #3634:
súhlasím, že pokial je tým hlásením zastávok bus vybavený, malo by to ísť, ale pre toho starého dedka to bola len príležitosť ako sa s niekým povadiť, kto mu na oplátku nemôže rozkopať papuľu
Reply on: 5 #3635:
Su ludia a ludia. Niektori su aj celkom v prave ale su aj taky co sa doma nudia tak idu do terenu hladat prilezitost na rypanie. Uz sa mi stalo ze babicka si v strede krizovatky zmyslela ze chce vystupit lebo nastupila na zly spol. A zvadila sa z polkou busu lebo chce vystupit. A este sa trapne vyhrazala ze poda staznost na DPMK.
Reply on: Nodes #3627:
Ja by som skor povedal ze to nevedia obsluhovat. Lebo keby ano tak tych par tukov do klavesnice by mu nerobil problem... Videl som vodicov ktori s tym nemaju ziadne problemi a problem vedia poriesit aj za jazdy. No a samozrejme aj takych ktori to hned po nasadnuti do vozu vypli. Neviem sice ako su vodici zaskolovany o inf.sys. ale je to aj o technickej zdatnosti toho ktoreho vodica.
Reply on: Irisb #3633:
Takže verbálne domáhanie sa hlásenia, ak vodič nehlási, ale má hlásiť, je útok na vodiča? Stačilo spustiť hlásenie. Samozrejme, ak funguje... ale myslím, že v 3520 by malo...
Reply on: Diggi #3623:
Je smutné, ak voz vybavený hlásením, nehlási len zo svojvôle vodiča. A plne podporujem každého, kto sa len domáha komplexnej služby, ktorú mu má MHD poskytovať. A ako vidíme, už aj dôchodcovia vedia, čo im patrí. Uvidíme, či sa niečo zmení pod novým vedením.

Moja skúsenosť... napr. voz 3207 som ešte hlásiť nevidel...
Reply on: Diggi #3623:
by nebolo naozaj zle keby sa niečo robilo s tým, čo všetko si môže dovoliť cestujúci k vodičovi, a vodič nesmie pomaly ani odpovedať. Lebo väčšina cestujúcich a najmä dôchodcov sa potrebuje stále hádať. A ským to je lepšie než s vodičom, ktorý mu nemôže vôbec nič urobiť ani povedať. Naozaj ten dedo, o ktorom si tu písal, je len uplne tupé dilino, ktoré si neuvedomuje, aká náročná a najmä na nervy je práca vodiča, a si myslí, že vodič si tam len tak sedí a váľa vajca celý den. Tak takýchto cestujúcich by som len raz posadil za volant autobusu, a dal im robiť niektorú najvyťažovanejšiu linku a som zvedavý ako dlho by vydržal ten nápor na nervy, tú zodpovednosť za viac milionový stroj a hlavne zodpovednosť za životy toľkých ľúdí, a to najmä v dnešných pomeroch,kde si každý účastník cestnej premávky myslí, že je riaditeľ zemegule a maximálne sa snaží nerešpektovať pravidlá cestnej premávky.
Fakt, že asi by tam dlho nevydržal, tak neviem prečo títo maximálny imbecili chodia a silou mocou musia rýpať do vodičov. Nad tým by sa mali zamyslieť aj vo vedení DPMK ako chrániť viac vodičov voči útokom od cestujúcich

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.