Dnes to teda bolo ako v kocurkove... Rano som videl supravu 386+387 na l. 7 so zadnym zrkadlom (bahoza) sklopenou dopredu pred kabinu B vozidla. Poobede uz to zrkadlo bolo sklopene prečd predne dvere B vozidla, takze uz tam chybala len dopravna znacka zakaz vjazdu (vstupu) vozidlam (ludom) s vyskou >1,3 m. Podvecer som dotycnu supravu videl znova a zrkadlo bolo o5 sklopene pred kabinu...
Inac hlasenie zastavok je stale na rovnakej (ubohej) urovni. Dnes to bola 5232-ka na 13-ke, 17.55 na TU, smer Krasna.
Cas odchodu z vychodzej zastavky je u vodicov zafixovany tak, ze vtedy len treba docitat dennu tlac, precistit si okuliare a k nastupistu pristavit 2 min. po odchode. Dnes L6 zel. stanica 9.16 +2min. 386+387. Vsak ludia pockaju na prijemnom kosickom vetriku.
L22A -o 14:03 odchod zo zastávky Mlynská bašta - naprázdno (ani jeden cestujúci)
Tak sa u nás jazdí! Jednoduchšie je obmädziť spoje na silných linkách a nechať premávať nevyťažený spoj ne nepotrebnej linke!
Ďakujem vodičovi 14TrM 2003 L70 za super pomalú jazdu, stíhanie červenej na každom semafóre a preplnenej 70tke, ako ani nepamätám (pri HPTesco sa už skoro nevtrepali ľudia do voza)
Drobny detail, nalepky TEXACO su pozostatky po jazde zrucnosti vodicov na uvedenej suprave (386+387). TEXACO venovalo do sutaze nejake hodnotne ceny v podobe tovarov (oleje a pod.).
Neviete nejake podrobnosti, co to bolo dnes pri starej radnici na Ul. Cs. armady? Videl som len tolko, ze Karosa 952 nezist. evid. c a linky mala stret s dodavkou Citroen.Nic vazne, len plecharina,
To ja veľmi dobre viem, takže ma poučovať nemusíš. DPMK túto funkciu označuje ešte podľa starých PSP. "Rooseweltova" bola pritom od začiatku nespisovná
Prepáč mi to, prosím, ale človek je pomstychtivá bytosť a tak ani ja Ti nemôžem nevrátiť tú Rooseveltku
--> Akiste si chcel napísať, že máme volať ZMENOVÉMU dispečerovi
(Nakoľko výraz "smena" neexistuje, len pracovná "zmena")
V takomto pripade odporúčam zavolať šéfke vodičov, p. Mačákovej, na ktorú je priamy kontakt 055/642 61 66.
Čo sa týka toho výstražného znamenia, pokiaľ vodič vyzváňa, je to OK, nesmie však privrieť cestujúcich. Vodič tým chce väčšinou iba dosiahnuť, aby cestujúci rýchlejšie nastúpili, pokiaľ má meškanie.
Niekedy dochádza aj k neúmyselným prípadom, keď vodič dáva pozor na dvere zvonka a z vnútra náhle niekto vystúpi. V tomto prípade väčšinou vodič inštinktívne dvere opäť otvorí.
A co v pripade, ked vodic sa osopi na cestujuceho nestraniac sa pritom vybranych slov? A co sa tyka ohrozenia cestujucich, mozno za taku situaciu povazovat pouzitie zvonceka v case, ked cestujuci este len vystupuju a vonku cakaju ti, ktori chcu nastupit?
Change view
You can search for more expressions divided by the space.
Dopravák
2001 L70 opäť bez čísla linky na prednom paneli. Je to pravidlom pre tohoto vodiča. Ale musím priznať, nevyzerá to zle