Od Citelisa321:
keď je námraza na vedení zvyknú sa /niekedy len na tie turnusy , ktoré začínajú ako prvé/ vypravovať 15 TR , aby "prerazili" námrazu na vedení, nakoľko nemajú /asi žiadnu ? / elektroniku a 31 TR majú dosť citlivú -kde by to každú chvíľu pre niečo pískalo - a aby sa predišlo poruchám u 31 TR, keď už sa námraza roztopí /väčšinovv doobedňajších hodinách / tak sa zvyknú vozy vymienať , napr.dnes cca o 10,30 išla 100 smerom do vozovne po sabinovskej ul. , niekedy, keď je námraza silná , zvyknú sa vypravovať doobeda aj autobusy /ale len cez víkend , keď je ich dostatok/ a neskôr sa vymieňajú za trolejbusy , vraj jeden postrek trolejového vedenia vychádza okolo 10 000 SK - preto , ak si nie sú istý či sa im večer oplatí/aby zbytočne nevyhodili peniaze/ striekať /či ráno bude námraza/ rieši sa to potom takto
Dobre rano vsetkym,no ale tak toto je ozaj uzasne rano ☺ dneska urcite to bude treba zdokumentovat hlavne tie 15Tr(m) ako budu odychovat na S3.
Joo,raj sa moze zacat ?
222/1 - 350
222/2 - 344
222/3 - 381
222/5 - 337
222/7 - 342
222/8 - 351
222/9 - 354
222/10 - 349 (? cislo som videl len z dialky a uz sa mi stalo, ze som zle videl, takze ak nemate potvrdene, nemusite to davat do vypravy...urcite to ale bola Karosa toho typu)
222/11 - 335
222/12 - 359
Jazdia iba celodenky, to je pravda...ale vozov ostalo rovnako...predtym to bolo 16+2, teraz 18. Spoje 4 a 8 naberavali straty uz na prvych zastavkach v spickach bezne odjakziva, to nie je problem iba terajska. Dnes to akurat bolo evidentne posunute kvoli niecomu.
Poslednú dobu pozorujem ze okolo 14.20 chodia trolejbusy zo S3 stále nepravidelne -ale niet sa čomu diviť keď na tu 1hodinu spicky si musia s výpravou vystacit celodenky .
Ale dnešok?Spoje 14.06,14.12 zostali nevypravene resp.zmeskane .Ale už na Vukove o 14.21cca išla fronta 5trolikov smer s3 ?
Ach jaj .
Polio
111/3 - 119
111/4 - 89
121/1 - 713
121/2 - 118 -> 714
121/3 - 104
121/4 - 110
121/5 - 107
121/6 - 116
121/7 - 109
121/8 - 100
121/9 - 114
121/10 - 98
121/11 - 99
211/2 - 378
211/3 - 364
211/5 - 368
211/7 - 366
211/8 - 379
211/9 - 353
221/1 - 356
Zatial sa nemenilo nic okrem 121/2 (a 121/1 mozno...) na 121/4 stale 110.