Reply on: Mongolec #2405:
115ka bola lepšia, otvárali sa všetky okrem predných Len predný označovač (starý typ) je nefunkčný, takže v prípade nasadenia namiesto trolejbusu na denné linky je riziko pokuty, lebo nie každý si všimne že po priložení karty to krátko (ne)pípne, pri papierových lístkoch si to všimne dúfam každý lebo nevytlačí kód. Ak sa nedá/neoplatí opraviť ho, najlepšie by bolo dať ho radšej dole, lebo naozaj niektorým cestujúcim dáva falošný pocit že necestujú načierno.
Moje ďalšie amatérske postrehy: neviem ako medzi ŽS-VL, ale medzi VL-HA by úplne stačili sóla (aspoň do 17-18:00), lebo cestujúcich bolo veľmi málo (naozaj škoda nafty), prázdna 117ka do kopca na ŽU ledva vytiahla (to nebolo asi ani 20kou, som mal pocit že sledujem natrieskaný trolejbus s pomocným naftovým agregátom), oproti tomu Karosy sú rakety (premávali 114+115).
+ úplne škoda že zastávka ŽU neexistovala aspoň na znamenie (namiesto nepremávajúcej L67), by sa mi 2x hodila vrámci výletu na čerstvý vzduch a následnom odprataní domov
Ak si niekto myslí že by to bola prípadná strata času, tak boli zastávky dokonca na Hlinách s nulovým nástupom/výstupom ale stáť chvíľku sa muselo kvôli dodržaniu grafikonu.
30 minútový interval úplne komfortný, ani málo, ani veľa, aj vzhľadom na nízky počet cestujúcich.
Ale celkovo prevádzka dosť v norme, okrem pár zmätených cestujúcich, napr. jeden ujo si myslel že ide v L6 (veď kĺbové vozidlo), ale to je tak keď niekto využíva MHD ''raz za rok'' a nečíta oznamy na nete či zastávkach ako sa sám priznal, aspoň sa viac povozil kým sa dostal do cieľa ...
MatusZA