Discussion Forum › Off-Topic Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Dispecer #11327:
Za to ale tunel nemôže. Označenie "tunel smrti" by som očakával pri nejakom nebezpečnom tuneli.
Reply on: S499.1023 #11326:
Obľúbené miesto samovrahov.
Reply on: Dispecer #11325:
Prečo tunel smrti?
Tunel smrti pri Ťahanovciach zavrú. Možno tam pustia cyklistov alebo turistov
https://kosice.korzar.sme.sk/c/22442502/stamilionovej-investicii-zeleznic-prekaza-chata-asanuju-ju.html
Reply on: Dispecer #11323:
Hm, iste do toho vidíte viac ako ja. Vlastne mi ani nie je jasné kto sú admini, alebo kto čo robí. Viac je známe asi iba členom združenia iMHD.
Reply on: mi.v #11320:
"Paradoxne, skôr sa o rokovaniach s DPMK "prekecne" nejaký starosta v lokálnych novinách nejakej mestskej časti, než by sa o pripravovaných zmenách písalo tu."
Nie je to skôr o tom, že aktuálni košickí admini si na to ešte nenašli čas, aby časť Rozvojové plány aktualizovali a v tej súvislosti začali komunikovať s Mestom Košice a DPMK? 🙂
Co sa týka primesta, nebude to súvisieť s tým, aby peniaze z predaja sli do VUCiek? Mňa osobne teda prekvapilo dlhodobé riešenie, odišla svetelná tabuľa, tak premietali odchody z projektoru. Cestovné poriadky su tiež zvláštnosť, skoro všade majú nejaký svoj interval, no v KE kraji to je ako noty na bubon, raz aj dva autobusy za 15 minút a potom 2 hodiny nič. Nehovoriac, ze viaceré autobusy aj 20 rokov snáď majú. Kamoska býva v Baske a posledný bus o 8 aj to z KVP, pritom do Klatova ide bus aj 22:40, pritom tam žije 3x menej ľudí.
Reply on: mi.v #11320:
Nebude to tým, ze uz 20 rokov stále dookola počúvame, ako nie sú na nič peniaze. Máme natahane drôty, no jazdia pod nimi autobusy, milión výziev na eurofondy a mesto nič resp len tak aby bolo. Terminál Sever nic, napokon sme ani nezhodli, ci by prípadne tram mala viesť po Americkej alebo Ázijskej triede. Jednoducho mesto by muselo začať hospodáriť tak, aby v budúcnosti malo aj na nejakú investičnú aktivitu. Zatiaľ len čítam, že platia faktúry za naftu z roku pána a ďalšie problémy, vykupujú pozemky v Borovicovom háji, no nejaké investície mi chýbajú.
Reply on: S499.1023 #11318:
Ja síce dosť prispievam sem, ale ostatné sekcie sledujem iba sezónne, už pár mesiacov som do nich nepozrel. Fotoupdaty tiež iba niektoré, ani nie jeden za týždeň. Vozidlá ma totiž zaujímajú iba ako druhoradé. Zaujíma ma najmä trasovanie a rozvojové plány linkovej dopravy a tam je zmien minimum. A keď niečo je, častokrát sa to rieši interne v dopravných podnikoch. Hoci sú v de facto verejnej správe a platené z verejných peňazí, verejnosť nemá dobrú možnosť plány a pripravované zmeny ani vidieť ani pripomienkovať a aj sem do fór príde iba hotová vec. Keby tu niekto písal o pripravovaných zmenách v doprave v KE, asi dostane v podniku "po nose" a preto tu nachádzam málo tém hodnotných pre mňa. Paradoxne, skôr sa o rokovaniach s DPMK "prekecne" nejaký starosta v lokálnych novinách nejakej mestskej časti, než by sa o pripravovaných zmenách písalo tu. Vidím to zhruba realisticky alebo to je v skutočnosti ešte nejako inak?
Reply on: S499.1023 #11318:
To si jeden z mála.
Reply on: Dispecer #11317:
Ja sledujem všetky fóra, tak ma upozornenie na jeden príspevok vo všetkých fórach zdržiava a rozprtyľuje.
Reply on: S499.1023 #11316:
Čo je zlé na tom, že diskutujúcich v košickej sekcii upozorním na tému, ktorú sme začali rozoberať na Slovensko a svet a ktorá sa týka aj jedného z miestnych dopravcov? A to navyše v Off-topic fóre? 🤔

Bolo by snáď lepšie, ak by som obsah toho príspevku nakopíroval do všetkých fór imhd.sk? 🤔
Reply on: Dispecer #11315:
Ďakujeme za spam a posielame obálku.
😲

"„Z nášho pohľadu je potrebné doriešiť aj podstatné súvislosti, ako dobudovanie dopravnej infraštruktúry, riešiť poľnohospodársku pôdu a riešiť aj to, aký druh investora tam príde. Ak sa spustí budovanie GLIP a rozširovanie prekladiska zo širokorozchodnej trate na úzkorozchodnú, tak si myslíme, že primárne by sme sa mali zameriavať na tých investorov, ktorí využijú tento potenciál,“ povedal Trnka."
https://kosicednes.sk/udalosti/krajski-poslanci-budu-za-ucasti-ministra-hospodarstva-rokovat-o-strategickom-parku/
Reply on: Viko #11312:
Nie je náhoda, že píšem v #11309 "súčasný EM-Test".

Od 2014, kedy došlo k rozkolu medzi EMTEST, a. s. a EMtest-SK s.r.o. (dnes TransData s.r.o.) tieto firmy už pôsobia ako samostatné subjekty. Vtedajší slovenskí zákazníci pritom pripadli TransData, ktorá neskôr začala spolupracovať s českou Mikroelektronikou (čoho dôkazom je napríklad tlačiareň na cestovné lístky, ktorá je dodávaná s novými palubnými počítačmi TransData u viacerých dopravcov SAD).

Za projektom Ubian, ktorý vznikol v 2016 (a jeho predchodca mojbus.sk nejaký 1 - 2 roky pred tým) bola podľa dostupných informácií od začiatku dnešná TransData.
Reply on: Dispecer #11309:
Veď a nie je TransData nejaká zastretá dcéra EM-Testu z čias, keď mal problémy? Či je to len urban legend?
Reply on: 110mat110 #11310:
Nie je to náhoda.
Reply on: mi.v #11307:
Ja som si vsimol, ze casto zle data v ubiane korespondovali so zlymi datami na elektronickych tabuliach na zastavke. Teda je dost mozne, ze za to moze aj dpmk
Reply on: Isidor #11308:
Nie, Ubian je, pokiaľ viem, od jeho vzniku "made by TransData". Súčasný EM-Test s tým už nemá nič.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.