Reply on: Marek6283 #9989:
Ako sa môže autobus zalomiť tak, že sa zablokuje pri normálnej jazde vpred? Keď otočím volant do plného rajdu, tak proste budem jazdiť dokola na tom minimálnom polomere a autobus sa mi nikdy nezalomí tak, aby sa zablokoval. Či tam musíte cúvať? A prečo to platí len v zime? A keď Vrakosy dožijú, tak Trenčín sa vykašle na kĺbové autobusy, lebo vodiči IAD parkujú v obratiskách? Načo máte kua mestskú políciu a magistrát? Ono je symptomatické to "KEBY som volal mestskú políciu". Keď som ešte robil vodiča, tak som to riešil presne opačne - keď niekto blbo parkoval, tak som sa tam nadžgal tak, aby to už nešlo ani dopredu ani dozadu a potom už museli. A tá prehustená premávka - opustil si niekedy v živote Trenčín? V takom Paríži či v Londýne to je menej prehustené? Nemyslíš, že treba niečo robiť s tým "nikdy sa s tým nič nerobilo" ako ustupovať?
kvorka
Presne tak, križovatky, zastávky, kruháče musia spĺńať STN a teda prejazd aj kĺbového vozidla či kamiónu s návesom. Ak ale mesto nevie dať pripomienky a dovolí robiť stavebníkom čo chcú (napríklad niky v Záblatí, podjazd), svedčí to o nekompetentnosti (viď posrané vyvolané investície zastávok Radegast čo Opatová, Maják alebo nové zastávky v Opatovej a pod.) a čo je horšie, o nezáujme. Hoci isté veci sa podarili, vnímam ich ani výnimku z pravidla. Za seba poviem, že mňa to neodradí pomáhať a tlačiť veci správnym smerom.