A ešte drobné postrehy a končím 
- treba niečo spraviť s tými spomínanými hláseniami
- novú zastávku Beckovská v autobuse ukazuje stále Legionárska, reštaurácia
- prekvapuje ma pekná vyťaženosť niektorých liniek, napr. L4, L11 ale aj L6, L7
Som veľmi zvedavý, čo spraví nový CP a veci súvisiace so zmenou s ľuďmi a či budú chcieť cestovať MHD. Vidím veľký pokrok v úprave výšky cestovného, oveľa viac ľudí používa dopravné karty, čo je fajn a nástup všetkými dvermi urýchľuje čakanie autobusu na zastávkach. Ale stále mnoho ľudí nastupuje len druhými dvermi.
Prekvapený som, že nejazdí ani jedno kĺbové vozidlo. Minulý rok jazdila aspoň jedna harmonika a teraz žiadna.
Veľká škoda je ten našej jedinej kĺbovej nízkopodlažnej krásavice. Keď to takto dopadlo, radšej sa mohli kúpiť miesto nej 2 obyčajné harmoniky. Tie naše štyri klbáky sú podľa mňa najspoľahlivejšie busy v Trečíne

- treba niečo spraviť s tými spomínanými hláseniami
- novú zastávku Beckovská v autobuse ukazuje stále Legionárska, reštaurácia
- prekvapuje ma pekná vyťaženosť niektorých liniek, napr. L4, L11 ale aj L6, L7
Som veľmi zvedavý, čo spraví nový CP a veci súvisiace so zmenou s ľuďmi a či budú chcieť cestovať MHD. Vidím veľký pokrok v úprave výšky cestovného, oveľa viac ľudí používa dopravné karty, čo je fajn a nástup všetkými dvermi urýchľuje čakanie autobusu na zastávkach. Ale stále mnoho ľudí nastupuje len druhými dvermi.
Prekvapený som, že nejazdí ani jedno kĺbové vozidlo. Minulý rok jazdila aspoň jedna harmonika a teraz žiadna.
Veľká škoda je ten našej jedinej kĺbovej nízkopodlažnej krásavice. Keď to takto dopadlo, radšej sa mohli kúpiť miesto nej 2 obyčajné harmoniky. Tie naše štyri klbáky sú podľa mňa najspoľahlivejšie busy v Trečíne

draxter
- trasa čo si nakreslil je neprejazdná autobusom; presne toto sa zvažovalo a má to ešte ďalšiu nevýhodu, je to veľmi dlhá zachádzka čo do km i času
- v danej časti je ideálne riešenie PAL, kde v rámci mesta tak ako v BB bude "integrácia" a teda PCL bude platiť a bude jednotná tarifa. Treba povedať, že teraz je PAL lacnješia než MHD v tejto časti, čo je tiež akási kompenzácia.
- do budúcna buď sa zmení infraštruktúra, alebo tam MHD nebude; keď jazdila ešte stará linka 3, tak jej konečná na Orechovom (Vlárska) tiež nebola nejako extra vyťažená, ľudia na MHD nasadali skôr na Istebníckej a Kasárenskej.