Čo sa týka Opatovskej ul. tak by som to riešil ako už kvorka písal, to znamená posunom zastávky Opatovská (podľa návrhu) v smere na Sihoť IV smerom ku polohe smer centrum. Zastávky by boli aspoň oproti sebe a je aj možnosť vytvorenia zastávkového zálivu. Vzdialenosti by tým pádom teda boli 350 - 400 metrov, čo je už lepšie. Tento návrh usporiadania som zakreslil do reálneho terénu v mape (viď. príloha, zdroj Google Earth)
+ tie zastávky v centre:
Skúsil by som to teda takto:
- Palackého, PRIOR smer Hasičská TRVALO (v prípade vyťaženosti by sa mohol osadiť aj prístrešok)
- Nám. Sv. Anny smer JUH - skúšobne na 3 mesiace
+ tie zastávky v centre:
Skúsil by som to teda takto:
- Palackého, PRIOR smer Hasičská TRVALO (v prípade vyťaženosti by sa mohol osadiť aj prístrešok)
- Nám. Sv. Anny smer JUH - skúšobne na 3 mesiace
kvorka
Nám.sv. Anny naopak by som nedal, ale na skúšku cca 3 mesiacov by som to skúsil, či to bdue alebo nebude dobrý ťah.
Sihoť III: po posune zastávky pri Radegaste v smere na Sihoť IV sa stalo, že síce vzdialensoť Hodžova, kotolňa - Sihoť III je teraz lepšia, lebo to predtým bolo blízko, na druhú stranu Sihoť III - Pádivec je teraz tak, že hádam 2 harmoniky za sebou ju dočiahnu ? Ja by som zrušil zastávku Pádivec v súčasnej podobe a presunul by som ju oporti zastávke Pádivec smer centrum. Aspoň týchto 100m by bolo lepších, bus by nemusel dávať predsnoť okoloidúcim autám, predsa len by to okrem linky 4 bolo len na výstup. A ak by sa chcelo, je tam priestor aj na záliv. Aspoň by sa niečo urobilo s tým rozbitým chodníkom.