Reply on: milan001 #8998:
Dobrou vecou je, že napr. na Saratovskú idú rovnako dlhé linky - 4(Opatová), 5(Záblatie), 11(Kubrica) a preto ak vyrazia zo Saratovskej v prekladových časoch, aj na ceste naspäť sa tak stretnú, nie ako teraz. Že z Juhu idú v preklade a na Juh už ako vláčik, je to spôsobené ich rozdielnou dĺžkou.
milan001
- preklad liniek 2 a 24 s posilnením práve 24
- linky 7 a 17 ich koncepcia premávky vlastne ako nosnej linky Juh - centrum - Zlatovská
- super nápad, ako ste obslúžili Záblatie a Zlatovce, vlastne ste zvýšili obsluhu ale nenavýšili kilometre, a logicky potiahli linky tam, kde to infraštruktúra umožňuje. K tomu malá otázka: uvažujete aj so zastávkou pred kruháčom v Zlatovciach na Brnianskej? (t.j. ešte pred rozvetvením na Hanzlíkovskú a Psotného)?
- linka 8 v podobe, ako píšete, je pravou nosnou linkou, nielen na trenčianske pomery ?
- vyriešenie Opatovej je úplna bomba, konečne to dakoho napadlo takto