Reply on: kvorka #8525:
Celkom slušný návrh. Ale je 100% isté, že sa podarí pri takomto počte liniek preložiť to tak, aby neodchádzali zrovna tie linky, ktoré treba preložiť v nerovnomerných odstupoch, resp. naraz?Sú dva spôsoby akými sa dá ísť pri redukcií. Buď dlhšie intervaly a viac liniek (tak aby bolo každá časť s každou spojená) aj s využitím pár kĺbových autobusov, alebo minimum liniek s 10 a 12m vozidlami a krátkymi intervalmi, kedy by nejaký prestup bol hračkou.
A ešte dotaz k obsluhe Kubry, že sú tam linky 2 a 11, kde jazdí dnes linka 1, ktorá je obsluhovaná klbákmi. Stačili by dve linky v cca preklade 10/15/10//15 aby to pokryli?
draxter
Re Marek6283 #8526 ok, nahodím od nového týždňa ?
PS: návrh počíta aj s účelovými linkami 12,16,20 ak budú vyťažené, ale do prehľadu ich kvorka vynechal. Rovnako to je aj so spojmi mimo interval, ktoré niekde budú potrebné.
Ak by niekto chcel argumentovať, že som mohol linky prečíslovať 1-15 do radu, tak toto neurobím, lebo motať hlavu cestujúcemu len preto, že bude geometrický rad, je nezmysel. Jednoducho linky 1,2,5,6,11,13,15,18,21,24,25,28,50 + 12,16,20 majú nejaký historický základ.