Reply on: kvorka #8525:
Re kvorka #8525 díky, presne tak, je to urobené "trenčiansky historicky", teda v zásade neprestupovo, ale so zlepšením toho, čo dnes ide. Samozrejme linka s intervalom 10/15/15 na každé veľké sídlisko by bola najlepšia, ale na to peniaze nebudú, tak som to robil reálne.Re Marek6283 #8526 ok, nahodím od nového týždňa ?
PS: návrh počíta aj s účelovými linkami 12,16,20 ak budú vyťažené, ale do prehľadu ich kvorka vynechal. Rovnako to je aj so spojmi mimo interval, ktoré niekde budú potrebné.
Ak by niekto chcel argumentovať, že som mohol linky prečíslovať 1-15 do radu, tak toto neurobím, lebo motať hlavu cestujúcemu len preto, že bude geometrický rad, je nezmysel. Jednoducho linky 1,2,5,6,11,13,15,18,21,24,25,28,50 + 12,16,20 majú nejaký historický základ.
kvorka
1 Juh II - Inovecká - žst - Pred poľom - Sihoť IV (výlučne kĺbaky) 15/20/20
2 Kubra - Pred poľom - Sihoť II,I - žst - Centrum - nemocnica - Biksupice(Nozdrkovce/LOT), dokonalý preklad s linkou 24 na spoločnom úseku 20/30/30
5 Juh I - Dlhé Hony - nemocnica - Zlatovská (PP) 30/30/60
6 (Opatová, RD) Sihoť IV, III, II, I - žst - Zlatovská (PP) 30/60/60
11 Juh I - Inovecká - centrum - žst - Kubra - Kubrica 30(20)/60/60
13 (PP)Záblatie - Zlatovce - Istebník - Old herold - žst (TRENS) 30/60/60
15 Juh I,II - Zlatovská - PP (ide cez Nový most) 30/-/-
18 Juh I - Soblahovská - centrum - Sihoť I,II,III,IV, 30/60/60
21 Opatová - Sihoť IV,III,II,I (po Hodžovej stojí pri podchode žst na Sihoti) - Električná - Juh II 60/120/120 (expres)
24 Sihoť IV,III,II,I - žst - centrum - nemocnica - Laugaricio, dokonalý preklad s linkou 2 (spolu 20/30/30)
25 Juh II - Inovecká - Soblahovská - nemocnica - Laugaricio (cez Nový most vybrané spoje Zlatovce - Orechové - žst. Zlatovce - Kvetná - Zlatovská - Nový most - Laugaricio)
28 Juh III - Dlhé Hony - nemocnica - centrum - žst - Sihoť I,II,III,IV 30/30/60
50 Juh II - Soblahovská - centrum - Sihoť I,II,III,IV - Pred poľom - žst - centrum - nemocnica - Inovecká - Juh II: 60min celú noc v 5/6 a 6/7
Ja ho hodnotím ako zatiaľ to najlepšie čo tu kto napísal. Tiež nie som za prestupy nasilu, ale za posilnenie hlavých prepravných prúdov (to si urobil, linka 1,5,11,18 a 28 či dvojlinka 2+24 to spĺňajú úplne perfektne, pritom sa km nenavyšujú). Tiež ma tešia nové trasy, využitie druhého mostu a pod. Ja by som si dovolil ešte jednu zmenu, som zvedavý ako to tu prijmete:
Linka 6: (Opatová) Sihoť IV - III - II - I - žst - Hasičská - Ľ. Stárka/Veľkomoravská - Zlatovská - (Priemyselný park) 30/60/-
Linka 16: Sihoť IV - III - II - I - žst - Hasičská - Zlatovská - Nový most - Juh II -/-/60
Čiže by som víkendové spoje linky 6 dal pod číslo 16 a urobil ďalšiu spojnicu Sihoť - Juh, čo by ľuďom zo Zámostia iste pomohlo.