Reply on: draxter #7240:
veru sa s tým dá celkom súhlasiť, človek chce na jednej strane kvalitné spojenie (t.j. v TN v špičke 10min), na druhej strane sa nie vždy dá slušne preložiť linka s linkou, a ešte k tomu aj kapacita vozidiel. Možno ak by sa dali čítačky ku všetkým dverám, skrátila by sa jazdná doba linky 1 pod 30 min, čo vidím ako zásadnú vec pre správne obehy kĺbových vozidiel. Tie by som riešil prejazdmi po linkách zo spoločných konečných (Juh II - Zlatovská - Sihoť IV), kde je možnosť odísť aj na inej linke ako vozidlo príde.Nočák je v piatok dobre využívaný, ale tiež podľa mňa stráca na atraktivite tým, že vlastne slúži len pol mestu od centra na Juh, pričom Sihoťár sa dostane len na stanicu - ďalej už nie. Ja tiež navrhujem zachovať súčasný rozsah nočnej dopravy, ale konečná nech je na Juhu alebo na Sihoti, aby sa dalo aj opačným smerom cestovať po meste. ?
milan001