No uvidime. Bude predsa 2 mesacna skusobna doba, pocas ktorej sa to este bude aj upravovat. Na stranke mesta je pisane, ze pripomienky môžete posielať na adresu: mhd@trencin.sk. Otazne je, ci ich zoberu v uvahu
. Ide o to, aby bolo viac spokojnych ako nespokojnych cestujucich. Uvidime.
![🙂](/data/img/emoji/1f642.png)
draxter
K využitiu kĺbových autobusov: určite linka 15, to je bez debaty. Pokiaľ ide o ostatné linky, tak 1,8,22 sú najlepšie. Ja som svojho času navrhoval predĺžiť 22 až na Sihoť, či už zadom okolo Maxu a Billy alebo predom (tzv. linka 8 so stanicou). Ktovie ako by sa tento nápad pozadával, veď linka 8 svojho času jazdila aj na stanicu.
K linkám 8 a 18: tu by to chcelo možno vrátiť stav z pred roku 2000: linka 8 jazdila x:55 a linka 18 jazdila x:25 alebo x:35. Vyhľadám starý CP a hodím to sem. Zaujímavé je, že vetdy linka 8 jazdila medzi 14:00 a 19:00 v intervale 20min, a to je možno dnes problém, pretože špička nie je len do 16:00, ľudia dnes rovoa do 17:00, 18:00 bežne.
K linkám 2,10,24: rozhodne vylúčiť súbeh a trochu zoptimalizovať vo vzťahu k využitiu. Tvoje riešenie ma nenapadlo, ale v podstate má logiku. Potom to ale urobme jednoducho: spoje idúce do Nozdrkoviec nech ostanú tak ako sú na linke 2 a všetko ostatné nech je linka 10.
K linke 50: aj tvoje riešenie by bolo možné, ono je to vlastne len formalita, preunúť konečnú zo stanice inde. Viac km to nebude, časovo to bdue tiež rovnaké. Ja by som ešte pridal zastávky na znamenie po celej trase. To by bol krok ku konkurencieschopnosti k Taxíkom.
?