Zdravím všetkých. Mám otázku. Viackrát som čítal, že v minulosti sa v Trenčíne uvažovalo so zavedením trolejbusov. Zaujímalo by ma, či bol niekedy vypracovaný konkrétny návrh linkového vedenia trolejbusovej dopravy? Ďakujem.
presne takto by som si to aj ja predstavoval. A po zastavku Pred polom kvoli uspore kilometrov by mohli byt skratene aj niektore spoje L1, konkretne mam namysli tie, co idu 5 minut po L11. A naopak doobedu niektore spoje L22 by mohli byt presunute po L1 a potiahnute az na zastavku Pred polom
linka by nebola polookruzna, spoje by normalne koncili Pred polom, akurat ze by v smere do Kubrej mali zastavku pri Bille tam ako prim. autobusy, tak ako to bude teraz pocas vyluky, v tom by som problem nevidel. A Pred polom je na odparkovanie autobusov pocas prestavky miesta habadej
Re #6222 kvorka: ano mas smolu L17 o 14:10 vyraza na Juh zo zastavky smer Kubra. Tie ranne spoje neviem, ale myslim si ze je to rovnako
to je skôr riešenie pre prípad potreby šetrenia. Polokružnú linku asi nie, podľa mňa by sa mohla spraviť nika pred križovatkou Pred poľom - Kubranská, kde by autobus mohol byť odstavený pred jazdou na Juh.
Re #6218 milan005: no tie spoje začínajúce pri Bille ma akosi začali zaujímať: takže ak stojím na zastávke smer centrum, mám smolu?
myslis Pred polom? No otocil by sa velice jednoducho Marecku, uz sme o tom s draxterom rozpravali. Spoje konciace Pred polom by od Meriny pokracovali po Stefanicke, pri Zemberaku by neodbocili doprava, zastavili by pred Billou, kde stoja primestske autobusy a na ulicu Pred polom by odbocili az pred koncom Trencina. Spät by uz pokracovali po normalnej trase
? ...myslel som si ze si sa pri mne cosi za ten cas naucil co sa so mnou vozievas...a napises toto ? -ako a kde by sa tam bus potom otocil 00!!!-rozmyslaj i ked sa Ti uz zprazdninieva ?
ja som mal zasa vzdy cest s L17 o 13.27/14.10, ci uz v terajsom obdobi alebo este za "stredoskolskych" cias a vzdy prisla pri CYKLO1 tam mal prestavku a odtial aj vyrazal na spoj. Preto by som aj navrhoval aby boli linky konciace pri TOS potiahnute az na zastavku Pred polom a potial rovnako skratena aj L13 co ide az do Kubrej a snad aj niektore spoje L1
Re #6215 Marek6283: a čo je dôvodom výluky? Oprava povrchu či dokončovanie toho bytového domu?
Re #6216 milan005: tak to som ja nikdy ešte nevidel. Zatiaľ som mal tú česť len linkou 17 a tá prišla riadne. Potom treba zmeniť vývesky ak je to tak... ?
ak sa nemylim aj bezne linky co jazdia len po Billu koncia a zaroven aj zacinaju pri "CYKLO 1". A uzavierka sa ich nedotkne z toho dovodu ze Kubranska bude uzavreta pravdepodobne od krizovatky pri Bille po krizovatku s ulicou Suvoz kvoli tej somarinke co tam stavaju
Plati to -do 20.6.2011(pytal som sa v praci na to),zdalo sa mi tyzden na rozkopavku tak akurat,no tato ma trvat do 5 tyzdnov...ak sa prace dokoncia skor,budete informovani...(do Kubrej!!! ? )
mňa osobne zaujíma, keďže zmena sa nemá dotknúť liniek končiacich pri Bille, kde budú začínať spoje, u ktorých je billa prvou zastávkou? (napr. spoj L1 o 06:43). Vie mi to niekto povedať?
Bol som niekoľko dní služobne v zahraničí a netbook mi vždy kompletne napísanú odpoveď vymazal, tak som si to nechal až na obdobie po návrate:
1) Regionálnu dopravu by rozhodne mal riadiť jeden subjekt - je jedno, či štát alebo VÚC (to skôr záleží na osvietenosti konkrétnyhc ľudí, ktorí na tom ministerstve alebo VÚC sedia) ale je absurdní situácia, keď časť regionálnej dopravy objednáva a riadi štát a časť VÚC.
Ďalšia je otázka financovania - spolu s kompetenciami by mal štát presunúť VÚC-ke aj príslušný objem finančných prostriedkov a nie tak, ako to doteraz robili všetky vlády odľava až doprava, že tu máš, kraj, kompetencie ale peniaze ti nedáme, rozhádžeme si ich sami.
Čo sa IDS týka, kraj by sa mal sám rozhodnúť, kde preváža v jednom spoji 500 ľudí a teda zaplatí radšej 8,- EUR/km a kde tridsať a zaplatí radšej 1,- EUR/km.
Je potrebné raz a navždy odložiť ružové okuliare a zmieriť sa s tým, že na trati, kde celý deň pendluje jedna bageta, NIE je racionálne prevádzkovať osobnú dopravu s výnimkou nejakých špeciálnych prípadov, že neexistuje žiadna paralelná cestná komunikácie požadovaných parametrov a podobne.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
draxter
Re #6215 Marek6283: a čo je dôvodom výluky? Oprava povrchu či dokončovanie toho bytového domu?
Re #6216 milan005: tak to som ja nikdy ešte nevidel. Zatiaľ som mal tú česť len linkou 17 a tá prišla riadne. Potom treba zmeniť vývesky ak je to tak... ?