? nikdy viac,dik! ? ,mesiac stacilo...
V Pondelok mam psychotesty,zajtra mate poslednu sancu sa so mnou odviest ? ,od Utorku riadim busy s Branom na stanici... ?
ba, mali by tam dat TN-759AM (ten z L5) a nan toho dobreho vodica co na nom jazdil asi 2 tyzdne pred jeho ukoncenim v premavke Urcite by mal radost keby oprasil skusenosti na Ikaruse a otacanie sa pri Laugu
? dam jednu prvoaprilovu prihodu z odtahovky ked som tam este robil: Rano zazvonil telefon,ozval sa operacny z policie a ze vsetky volne odtahovky musia prist ku hotelu Tatra,ze vraj na parkovisko popadali skaly na auta...A tak sef nas vsetkych zobudil a my sme prasili pre Avie a ked sme uz boli na pol ceste tak nam oznamili ze to bol zart ? (dufam ze som to pred rokom nepisal,ak ano ospravedlnujem sa-uz zabudam
? na stare kolena...)
Uživiť by sa to asi uživilo, len z hľadiska manévrovateľnosti a priestoru na otáčanie by to bolo horšie než kĺb... radšej by som sa priklonil k už spomenutým solo busom v kratších intervaloch ?
určite je lepšia väčšia intenzita, ale:
a) navýšiš tým objem odjazdených km, čo asi neprejde na meste
b) zvýšiš náklady na mzdy vodičov a na ďalšie busy, pokiaľ toto zvýšenie nebude možné v rámci zrušených prejazdov a so súčasným vozovým parkom.
Ja s tým súhlasím, ale myslím si stále, že neplatí rovnica kĺb=2x sólo. Preto ako by sme lepšie využili súčasné kĺby a ich obehy prispôsobili potrebám, bolo by najlepšie.
Milan určite máš aj ty pravdu, ale na niektoré L11 by som klbák možno dal. A niekedy aj zo školy decká z Kubrice nastupujú až v Kubrej. Síce možno ich nie je veľa, ale už napríklad ako sa tu spomínala L11 o 15:55 z JUHU. Ale to je len môj subjektívny názor.
mne sa ako najlepsi vidi Marekov navrh a to snad posilnit L24, pripadne aj 25. Ale tam to skor nieje treba. A na L11 je klb urcite zbytocny, kedze v useku Max - Kubrica a opacne (co je dost velka vzdialenost) by chodil poloprazdny. A Juh I. ma uz obdobie klbakov za sebou...Radsej vacsia intenzita spojov ako klbaky (radsej 4 sola za hodinu ako 2 klbaky...ale aj tie 4 sola co teraz jazdia by od gympla nemuseli ist v priebehu 15 minut a potom 45 minut nic)
určite máš vo veľa veciach pravdu. Keďže objednávateľom dopravy je mesto, malo by zasiahnuť najmä ono (najmä ak kričí, že nie sú peniaze). Ja vidím priority asi takto (z pohľadu peňazí, nie MHD):
a) oprava roz*ebaných ciest (viď Opatovská...)
b) odstránenie súbehov a lepšie rozloženie spojov
c) lepšie nasadenie existujúcich kĺbov na linke (či už 11 alebo
d) celková reorganizácia liniek MHD po otvorení AU Optronics v plnej prevádzke
e) vozidlový park - potom so zmenou podľa d) by sa malo rozhodnúť, čo treba ?
Neberte to ako odpoved ale ja by som to urobil asi takto: klbak by som nekupil,na l.c. 24 by som nasadil doterajsie autobusy v intervale cez den kazdu pol hodku,jeden nizkopodlazak a jeden normalny na striedacku a zrusil by som niektore nevytazene linky...len by sa potrebovalo ku tomu v klude posadit a popremyslat...no a klbaky maju v TN problem a nie maly,najme v Zime na Juhu,ale i napr.s otacanim pri VUO-je to len tak tak ked tam nic ine nestoji...Ked sa postavi novy most a reorganizuje sa doprava,obavam sa ze aj zopar nas pride o pracu...ved kopa ludi prejde z Juhu cez Vah za chvilu a dalsie klbaky uz potom urcite nebude treba...
Skor by sa zisli take 4-5 kuskov klasickych busov,z 01 urobit zalozak pre garantovane a 3-4 Irisy-najznicenejsie by som dal ako zalozaky za tie co dosluzia o nedlho...A hlavne zelam mestu aby sa cim skor dostalo do formy a potom malo na pameti kvalitu ciest po ktorych jazdia nase busy...lebo je to na zaplakanie...
Mate u mna este vyhru,akosi sme to este nezrealizovali...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Marek6283