vďaka, snažil som sa všetko o čom som mal nejaké informácie nejako dať do kopy ?
a) L11 premávala k chate odevák podľa mojich vedomostí do roku 1995 (hoci znamienko "CH" bolo vo vysvetlivkách až do času, keď sa zastávkový CP začal robiť v exceli - cca 1998). Bolo to asi 5 spojov denne, veľmi vhodne však boli časované najmä s ohľadom na turistiku, ktorá sa z Kubrickej doliny ponúka ?
b) L45 mala jediný pár spojov - čisto školská linka (a bola jediná ktorá kedy bola trasovaná tak ďaleko za mesto: ono je to dané tým, že Zamarovce nie sú súčasť TN, ale za nimi je opäť TN. Linka stála len na trase Skalka, Old Herold, Hasičská, stanica).
c) pokiaľ viem, tak nie. L21 vznikla po pričlenení sa Opatovej nad Váhom k mestu (1.1.1985).
Ani neviem ako sa mi to mohlo stať, že som o tom článku doposiaľ nevedel. Veľmi pekný a zaujímavý ?
Zaujalo ma tam dosť vecí, snáď by som sa len opýtal na toto:
- v ktorom období jazdili spomínané vybrané spoje L11 až ku Chate Odevák?
- spomína sa tam L45 do Skalky nad Váhom. Bola to jediná linka MHD čo sem v histórii jazdila?
- nechodil v minulosti nejaký spoj aj do Opatovskej doliny (chata Merina)?
v roku 1992 jazdili cez sídlisko Noviny 2 linky.
L10 - celodenne v intervale 30-60 min. po trase Žel. stanica-Legionarska-Jána Zemana-Karpatská-Nozdrkovce
L12 - linka jazdila v spicke (obsluha LOT, závody za mostami, zjazd/výjazd vozidiel zo SAD na L2) po trase SAD-Legionárska-Jána Zemana-Karpatská-Biskupice
L10 neviem kedy bola zrušená, ale v cest. poriadku z r. 1994/5 už nie je. L12 bola zrušená k 19.8.2006
Aj ja mám z toho dobrý pocit, a vôbec z celej MHD. Niekto sa tu sťažoval, že nočné linky nenadväzujú na prípoje od rýchlikov a pár dní na to už bol na svete nový CP, ktorý rieši tento problém. Takýto prístup hodnotím pozitívne a spolu s vynikajúcim vozidlovým parkom sa MHD TN môže jednoznačne zaradiť k tým lepším na Slovensku.
Linka 10: Vývoj v MHD TN až tak dobre nepoznám. Pôvodne som si myslel, že obsluha sídliska Noviny v minulosti nebola zabezpečená, ale podľa starých schém na tejto stránke tadiaľ kedysi premávali nejaké spoje.
presne tak aj dnes som videl jedného vzorného vodiča (p. Král) ako na stanici pockal pana ktory dobiehal a bol este asi 20-30m pred autobusom niektory vodiči by mu boli schopny aj pred nosom zavriet
snáď máš pravdu, myslím si že v TN to chcelo novú metlu, ktorou Juraj určite je, a v tom je príkladom tým lajdákom, ktorí tu doteraz meno našej MHD špinili. Mám rád vodičov, ktorí vedia byť slušní, jazdia dobre a rešpektujú cestovný poriadok a predpisy. Nie je ich málo, určite väčšina. Ale niektorí jednotlivci /podľa mojich znalostí za tie 3 desaťročia v súčasnosti už asi iba štyria/ sú nepoučiteľní. Myslím si, že aj ich kolegovia vedia ktorí z nich to sú...a ten dobrej väčšine odkazujem: nedajte sa, a držti si svoj štandard! ?
Dúfam, že šéfovanie Juraja ešte prinesie aj nejaké ďalšie pozitívne zmeny, ktoré sa od jeho nástupu v TN dejú celkom hojne. Nakoľko viem ako to vyzeralo v ZA pod jeho vedením, dúfam, že aj TN dopadne nakoniec nejako podobne.
Môj podnet na zlepšenie sú vývesky: zosúladenie trasy linky so zoznamom zastávok (napr. zrýchlené spoje) a zastávky na znamenie ?
dobrý nápad, najmä preto že tam tie zastávkové prístrešky a niky stále zostali ? takže ich využitie je super.
Re #4609 brefos: hehe ☺ ale je to dobrý nápad, Noviny si spojenie s mestom zaslúžia aspoň v minimálnej miere. Naozaj výborný krok, rovnako tie nočné spoje, ako aj iné úpravy na linkách. Chválim. ?
linka10
L10 - celodenne v intervale 30-60 min. po trase Žel. stanica-Legionarska-Jána Zemana-Karpatská-Nozdrkovce
L12 - linka jazdila v spicke (obsluha LOT, závody za mostami, zjazd/výjazd vozidiel zo SAD na L2) po trase SAD-Legionárska-Jána Zemana-Karpatská-Biskupice
L10 neviem kedy bola zrušená, ale v cest. poriadku z r. 1994/5 už nie je. L12 bola zrušená k 19.8.2006