v roku 1992 jazdili cez sídlisko Noviny 2 linky.
L10 - celodenne v intervale 30-60 min. po trase Žel. stanica-Legionarska-Jána Zemana-Karpatská-Nozdrkovce
L12 - linka jazdila v spicke (obsluha LOT, závody za mostami, zjazd/výjazd vozidiel zo SAD na L2) po trase SAD-Legionárska-Jána Zemana-Karpatská-Biskupice
L10 neviem kedy bola zrušená, ale v cest. poriadku z r. 1994/5 už nie je. L12 bola zrušená k 19.8.2006
Aj ja mám z toho dobrý pocit, a vôbec z celej MHD. Niekto sa tu sťažoval, že nočné linky nenadväzujú na prípoje od rýchlikov a pár dní na to už bol na svete nový CP, ktorý rieši tento problém. Takýto prístup hodnotím pozitívne a spolu s vynikajúcim vozidlovým parkom sa MHD TN môže jednoznačne zaradiť k tým lepším na Slovensku.
Linka 10: Vývoj v MHD TN až tak dobre nepoznám. Pôvodne som si myslel, že obsluha sídliska Noviny v minulosti nebola zabezpečená, ale podľa starých schém na tejto stránke tadiaľ kedysi premávali nejaké spoje.
presne tak aj dnes som videl jedného vzorného vodiča (p. Král) ako na stanici pockal pana ktory dobiehal a bol este asi 20-30m pred autobusom niektory vodiči by mu boli schopny aj pred nosom zavriet
snáď máš pravdu, myslím si že v TN to chcelo novú metlu, ktorou Juraj určite je, a v tom je príkladom tým lajdákom, ktorí tu doteraz meno našej MHD špinili. Mám rád vodičov, ktorí vedia byť slušní, jazdia dobre a rešpektujú cestovný poriadok a predpisy. Nie je ich málo, určite väčšina. Ale niektorí jednotlivci /podľa mojich znalostí za tie 3 desaťročia v súčasnosti už asi iba štyria/ sú nepoučiteľní. Myslím si, že aj ich kolegovia vedia ktorí z nich to sú...a ten dobrej väčšine odkazujem: nedajte sa, a držti si svoj štandard! ?
Dúfam, že šéfovanie Juraja ešte prinesie aj nejaké ďalšie pozitívne zmeny, ktoré sa od jeho nástupu v TN dejú celkom hojne. Nakoľko viem ako to vyzeralo v ZA pod jeho vedením, dúfam, že aj TN dopadne nakoniec nejako podobne.
Môj podnet na zlepšenie sú vývesky: zosúladenie trasy linky so zoznamom zastávok (napr. zrýchlené spoje) a zastávky na znamenie ?
dobrý nápad, najmä preto že tam tie zastávkové prístrešky a niky stále zostali ? takže ich využitie je super.
Re #4609 brefos: hehe ☺ ale je to dobrý nápad, Noviny si spojenie s mestom zaslúžia aspoň v minimálnej miere. Naozaj výborný krok, rovnako tie nočné spoje, ako aj iné úpravy na linkách. Chválim. ?
P - plyn
B - brzda
D - dvere
A - bzuciak na ukoncenie nastupu a vystupu.
Aspon sa mi zda, ze je to tak. Inak nasiel som aj lepsi simulator, no ten je uz omnoho narocnejsi na systemove poziadavky. Tento je v 2D, takze je to len taka oddychovka, no musis tam vsetko dodrziavat, co naozaj v skutocnosti je.
kutil: presne rovnako zmyslajuci ako si ty, su ludia na miestach, ktori sa maju zaoberat zosynchronizovanim MHD so ZS. trepes nezmysli. ZS menia trafikon v rovnakom obdobi kazdy rok!!!!. ak ide autobus raz za hodinu a prechadza cez zel. stanicu 10 minut pred prichodom rychlika, tak je to usmevne. tento stav je uz roky. je jasne, ze sa neda zabezpecit 100% synchronizacia, avsak snahou sa da maximalizovat. tu ale ziadna snaha nie je. len sa hladaju dovody, alebo vyjadrenia podobne tvojim, aby sa nic nemuselo robit.
draxter