Reply on: Petrox #173:
áno, to s tým "trojdverákom" potvrdzujem! Jazdil na L15 štandartne. Po jeho vyradení mi bolo za ním smutno. Mal také zvláštne pohodlné sedačky na rozdiel od iných.Ale 711AM si pamätám, že bol vždy jeden bus, taký naozajský pojazdný šrot, občas sa mu aj zle zatvárali 4. dvere.
Petrox
1. V TN udajne jazdili 2 Ikarusy s ECV - TN-711AM (oba vacsinou na L18). K ich vzajomnej vymene (vyradenie/zaradenie) malo dojst v roku 2001. Je pravdou ze prvy z tychto vozov, ktory bol vyradeny zaciatkom roka 2001, je udajne ex-bratislavsky #1832/II? Nastupcom prveho vozu je podla vsetkeho 280.08/A z ČSAD Kladno #15). Ten druhy voz si pamatam dokonale, prvy len matne, takze nie som schopny posudit, ci ide o 2 rozne autobusy?
2. Dalsou takouto dvojicou boli Ikarusy s ECV - TN-642AM. Prvy voz bol prastary Ikarus, bordovo-fialovej farby, ktory pravidelne jazdil na L15, zaujimavy bol tym ze islo o predny diel z 280.10 a zadny diel mal z 280.08, cize voz mal len 3 dvere. Na zadnom diely boli k videniu este trilexove disky. Tento voz bol stiahnuty z pravidelnej L15 v roku 1998, no do konca roku 2001 sluzil ako zaloha pre klbove autobusy. Jeho ECV mal udajne prevziat Ikarus 280.08 z ČSAD Kladno #14), ktory najprv zacal na L18 a potom sa udomacnil na L15 kde vydrzal do marca 2003.
Ktokolvek sa moze vecne a konkretne vyjadrit k pravdivosti tychto udajov, budem zvedavy na vase odpovede.