Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: klobasa #16501:
Ako keby sa nedalo falšovať aj pri vydávaní zbytočných lístkov, že jo.. 🙂
V roku 2021 pri ceste autobusom jedného malého českého súkromného dopravcu som bol svedkom situácie, kedy boli vydávané desiatky zľavnených lístkov, na ktoré bola v tej dobe poskytovaná ešte zľava 75%, pričom na daných zastávkach reálne nikto nenastupoval a nenastupoval. Účelom bolo samozrejme len to, aby bola poskytnutá vyššia časť kompenzácie za to, že išiel autobus takmer celú linku prázdny - boli sme v ňom dvaja cestujúci.
Reply on: Viko #16499:
Ide o to, aby sa nestalo, že údajne je spoj prázdny, ale v skutočnosti ním ide X ľudí s PCL. Preto štatistiku treba mať. Ako povedal Churchill, neverím žiadnej štatistike, ktorú som si sám nesfalsoval.
Reply on: mrcheef #16498:
To nevedeli skôr? Zase na poslednú chvíľu.
Reply on: klobasa #16494:
Asi nerozumiem... Autobusy jazdia na to, aby počítali cestujúcich? Tento sadistický manier, že ku každej osobe potrebujeme lístoček, nás akurát tak doviedol do súčasného stavu PAL, ktorou nechodí nikto kto nemusí.
Reply on: kvorka #16497:
V obratisku je dáka oplotená rozkopávka, je to pre autobusy neprejazdné.
čo sa to kurňa deje v mestečku že 7 má výluku?
Reply on: S499.1023 #16495:
A ty ďalší blbec do radu
Reply on: klobasa #16492:
Ty si štvrtý.
Reply on: Viko #16448:
Iste, ale zase sa potom treba spoliehať na nepresný systém počítania v busoch. Ten súčasný je riadne nespoľahlivý.
Reply on: draxter #16458:
"Skúsenosti s politikou mesta v nedávnej dobe: je možné že nocaky skončia" presne toto i mňa napadlo. A platí to stále a aj teraz. Ale možno sa budúci rok vymení vedenie a spraví sa konečne to, čo tu už 10 rokov malo byť: nové zastávky, nové cesty, bus pruhy. Dnes len výhovorky. Ale parking spoplatniť a cykluhluposti, to máme na rozdávanie.
Reply on: Vladimír #16469:
Menuj koho tým myslíš. Ja tu vidím stálice diskusii od zriadenia fóra. A vidím tu snahy pomenovať veci riadne.

Či myslíš, že to je zmenou dopravcu? Ťažko. Keby si na meste objednali toto už v roku 2020 namiesto zabudnutia, že im konci kontrakt so Sladkou, už to mohlo byť dávno. No nebola vôľa
Reply on: Michal Mazánik #16481:
Čiže chces povedať že TN vstúpil do niečoho čo ani nevie kedy bude a pod?
Reply on: milan007 #16482:
Kašli na nej, za mňa píšeš logicky a zmeny čo sa chystajú to potvrdzujú.
Ja nechápem súdruhov, ktorí sú osobne zaujatí na strane dopravcu či zhotoviteľa grafikou. Za celé roky našej sekcie bojujeme proti tomuto mestu, sme za nočnú dopravu a nik si neželá viac jej zotrvanie. Ale prax nás naučila. Prvé čísla nesadnúť a idú zmeny. A tie vlastne idú aj teraz, len večer a nie v noci. Tak čo vás vie jedna všeobecná poznámka rozhodiť? Dobre draxter píše a má pravdu. Bodaj by sa nielen udržali, ale aj rozšírili - Kurba, pred poľom, Juh I. Tam by mala linka jazdiť tiež.

Pokiaľ viem, tlak na mesto spôsobil zavedenie nočných spojov na linke je 22. Rovnako zmena trasy 50 bola toho výsledkom. Dnes sme v obave, lebo aj po roku 2016 úpravy robené mestom boli väčšinou obmedzovanie, a to aj malým vykonom klbakov.

A tie noci cez veľkú noc, Vianoce, prázdniny a pod.kedy mohla 50 zarobiť, škoda reči. Dnes by sa hodilo nočák niekedy už od piana posielať. A z kina od Maxu. Toto by pomohlo.
Reply on: TomoSK #16486:
#16458 - ak si prečítaš draxterov príspevok a nevytrhneš z kontextu ani nepridáš, nehovoril nič konkrténe, len a len skúsenosti s tým, ako to u nás chodilo.
Reply on: TomoSK #16485:
Tak prečo to potom tak vehementne potrebuješ komentovať? Tu snáď niekto prezentoval opak? Ak čítam celé vlákno, tak práve po jedinej poznámke niektorého z kolegov nižšie o tom, že pri slabom využití môže dôjsť aj k zrušeniu, vyskakujete akoby si niekto dovolil rušiť celú MHD.
Reply on: milan007 #16484:
Počet cestujúcich počas víkendových rán (do 7:30) je nižší ako počas večerov, nie je teda dôvod na to, aby sa víkendové ráno posilňovalo. Okrem iného, štruktúra cestujúcich v týchto časoch je viac-menej špecifická a je menej náročná na frekvenciu spojov. Cestujúci v týchto časoch prakticky pozostávajú iba z dochádzajúcich na vlaky, cestujúcich do kostola a malej skupinky pracujúcich na zmeny.
Reply on: milan007 #16483:
Ako jeden zo zástupcov zhotoviteľa nového CP, ktorý na pravidelnej báze prichádza do kontaktu so zástupcami Útvaru mobility, teda zástupcami mesta, ďalej do kontaktu so zástupcami dopravcu, ktorý nám dávajú spätnú väzbu z "reality", a takisto do kontaktu s poslancami a členmi jednotlivých komisií (či dopravnej, či finančno-majetkovej) si myslím, že mám informácie z prvej ruky. Nikto, opakujem nikto, ani len náznakom na žiadnom z týchto miest nerozporoval prevádzku nočných liniek či sa ani nesnažil vyvolať diskusiu o ich opodstatnenosti.

Keď sme vás kedysi vyzývali na stretnutie, mlčali ste a bez reakcie to odišlo do stratena. Zúčastňujeme sa pravidelne stretnutí aj výborov mestských častí a vo väčšine prípadov je počet hostí rovnajúci sa nule, preto si dovolím maximálne zapochybovať o tom, čoho sa vôbec účastníš a kde tieto nepravdivé informácie berieš.
Reply on: Michal Mazánik #16478:
Kde? Ak ráno, tak som za.
Reply on: Vladimír #16479:
Diskutuje sa, ako občan sa zúčastňujem stretnutí a výborov MČ, chodím medzi ľuďmi. A potvrdzujem, že sa budú spoje prehodnocovať. Či nočné alebo neskoro večerné, to už nie som expert. No sám si potvrdil ze to je téma. Tak čo vlastne? Máme držať hubu a krok či ako?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.