No ved to je to o com pisem, onehdá by sa taketo instrukcie riesili "pri kafemate" a nikoho by ani len nenapadlo ze sa tam niekto nevie otocit, alebo podobne veci.
Ja dufam ze uz to nepotrva dlho a zastabilizuje sa to(aspon lokalne, vies ako to myslim) na nejakej rozumnej linii tak aby podobne oznamy, aspon na nejaku chvilu, neboli vobec potrebne...
Vypracoval som to tak po lopate, viem že som tu 9ty najdlhšie pracujúci vodič na MHD a skoro nik tam nejazdil, tak som sa snažil pomôcť aspoň takto, keďže mnoho kolegov sa my pýtalo čo a ako a kde?! Inak rozumiem aj tomu čo píšeš...no a bude horšie, uvažuje sa o 17 ročných že by si mohli robiť oprávnenia na kamióny...čo už tak ubúda vodičov z povolania... a sám vieš že mladý dnes už nejak extra robiť nechcú...do toho MHD v dnešných upchatých mestách...no uvidíme čo prinesie budúcnosť...
Hej Marek, instrukcie su, ocenujem ze jednoznacne a nerozporovatelne, no v tomto pripade az privelmi podrobne, mozno som tak tajne dufal ze "ako soferovat" ostane na vodicovi, nie na nadriadenych. Ale mozno aj toto reflektuje stav, ktory vnima coraz viac aj siroka cestujuca verejnost a to ze "...oni beru kazdeho, kto ma ruky a nohy. "
Toto keď vidím...ah jaj...ja som tam bol 3x a krásne...len treba ako v Nozdrkovciach ísť na kraj , vytočiť plný a pomaličky to pustit... inštrukcie pre nových kolegov sú v práci... ľudí samozrejme vypustiť a vpustiť skôr na vozovke.Nie je to stará zlatá Karosa s ktorou to išlo len sa zaprášilo, treba byť trpezlivý... a hlavne tam nemie byť auto..ale to rieši označník na ktorom je aj dop.značka BUS
Jazda v poradí druhou sezónnou linkou 11 s príchodom na zastávku Kubrica, chata o 8:59. Od Kubrice, námestia pokračoval s troma cestujúcimi - jeden turista, jedna turistka (tá zrejme zabudla vystúpiť skôr, keďže na konečnej ostala v autobuse) a jeden hubár. Na zastávke Kubrica, chaty už zrejme čakal jeden cestujúci na cestu do mesta.
No a teraz musím pešiakov argument - čo teda Rybníček čaká? A čo vedúci odboru mobility? Nie je ani jedna, ale prekážky typu elektrika sú, ako správne vravíš, na niektorých zastávkach už vyriešené.
, ono je to o prioritách. Viď zastávka Dolný Šianec, rastie tam ďalší prístrešok a aj doňho je elektrika na cityliht natiahnutá bez problému. Paradoxne väčšina, ak nie všetky hlavné zastávky, kde by mali tabule byť, majú reklamné bannery ktoré sú podsvietené cize šťava je, len asi jej nie je dosť aj pre dôležitejšie veci ako reklamné citylihty...
Podla vyjadreni kompetentných sa caka kym mesto dotiahne elektriku na vybrane zastavky. Dovtedy dopravca caka... Cize na tahu je mesto, otazka je ako dlho bude rozmyslat kym potiahne...
Tak, tak, ak by menovaní pristupovali k verejnosti v otázke aj dopravy s patričnou potrebnou mierou zodpovednosti , naozaj by som nemal o čom písať. Možno na rozdiel od mnohých tu /bohužiaľ/ som mal tú česť zistiť o čo menovaným často ide. O chvíľku / v rámci dopravy/ - nie, ale tu - si podám všetkých, čo kašlú na bezpečnosť všetkých idúcich po hrádzi Váhu od Sihote IV po starý most. Paca puca. A preto sa aj tu vyjadrujem v prospech obyvateľov mesta Trenčín.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Pablo