Na ďalšej komisii životného prostredia, dopravy atď., boli vo februári zástupcovia Dopravy na Považí. Dôvodom bola požiadavka občanov obmedziť MHD po ulici J. Derku.
V tejto veci sa zástupca DnP zaviazal vypracovať vypracovať viacero variantov riešenia, vrátane úplného zrušenia prejazdov po tejto ulici s teoretickou možnosťou zníženia obsluhy Kubrej (možnosť závleku cez Kubrú odmietli ako nerealizovateľnú).
Zaujímavosťou sú presné čísla o počte cestujúcich za vybrané mesiace starého a nového grafikonu. Presné čísla odporúčam pozrieť priamo v zápisnici.
https://trencin.sk/samosprava/detail-zasadnutia/?id=1364-komisia-zivotneho-prostredia-dopravy-investicii-a-uzemneho-planovania-datum-2025-02-11
V tejto veci sa zástupca DnP zaviazal vypracovať vypracovať viacero variantov riešenia, vrátane úplného zrušenia prejazdov po tejto ulici s teoretickou možnosťou zníženia obsluhy Kubrej (možnosť závleku cez Kubrú odmietli ako nerealizovateľnú).
Zaujímavosťou sú presné čísla o počte cestujúcich za vybrané mesiace starého a nového grafikonu. Presné čísla odporúčam pozrieť priamo v zápisnici.
https://trencin.sk/samosprava/detail-zasadnutia/?id=1364-komisia-zivotneho-prostredia-dopravy-investicii-a-uzemneho-planovania-datum-2025-02-11
henko151
Osobne si myslím, že na väčsine regionálnych linek aj na Slovensku by mohla byť SVS. Na problémových linkách (napr. Poprad - Stará Ľubovňa) aj tak musia s vlakvedúcimi chodiť SBSkári, takže samotný vlakvedúci bezpečnosť nerieši.
Súhlasím, že psychologicky má človek pocit väčšieho bezpečia, ak je vo vlaku vlakvedúci. Avšak pri všetkej úcte, ak by sa niekto rozhodol napr. napadnúť niekoho vo vlaku, tak neviem, či by tomu nejaká mladá vlakvedúca zabránila.