ľudia ktorý stále niekam meškajú, majú vraj lepšiu náladu ako tí čo na nich stále čakajú -to som si požičal z Rádia Vlna ...to by aj sedelo...a ja už len dodávam, že keď meškám ja tak nálada je mrazivá a alergia na dobiehačov neliečiteľná
Ak to bol čas "22" zo stanice smer Juh, takéto čakanie pri čakaní dobiehačov som aj očakával
Lebo prvý dobiehač bol taký čo z vlaku vystúpil rovno pri podchode a skočil šípku do podchodu a za ním sa ďalších 5 min. môžu vynárať postupne ďalší, takí ktorí nebehávajú bežne maratón, a po 5 minútach nakoniec prídu dôchodcovia a fajčiari.
Dnes podvečer na spojí linky 1 čakanie na 7 dobiehačov... výsledok? Meškanie 3 minúty 50 sekúnd... Ale veď čo by sme pre (možno aj) platiacich zákazníkov nespravili...
Z praxe, nie pohladu turnusov a organizácie. By som tom to posunul o cca hodinu. Cize do 21,19,17 bohato by stačili aj ako si napisal, ale aby sa zalepili oci. Realne to staci do 20tej. Po 20tej by musela byt extra špeciálna situácia pre klb. A aspon by sa mohli využiť naplno doobeda kedy su rezervy
Hlavná vec, že dvoječka bola zo Siihote ako stvorená. Zrazu sa množstvo cestujúcich iba diví / aj ja/, že kam to tá dvojka dotiahla. Opäť kladiem otázku na autorov zmeny - koľko máte odborných posudkov od psychológov na zmenu trasovania MHD v kocúrkove? A nesnažte sa opäť obhajovať - že ste nemali možnosť to, či ono.
Tiež si myslím že v ,,x,, by 2 mohli jazdiť nejak do 20:00, 2 do 18:00 a 2 do cca 16:00 ako jednozmenné (čiže 1 naviac aby sa vyjazdila L1) = posilnenie dopoludňajšieho sedla a víkend buď tak ako je alebo vyskladať 1+24 so štyrmi ale to by sa museli úplne inak turnusy poskladať a to nie úplne ideálne (L1 mám pocit že by stačilo tú xx:12 zo Sihote. Tú xx:42 posiluje aj L23). Čisto môj pohľad ,,z diaľky,,
Ťažko povedať, data ma dopravca. Po hokeji nič extra nechodi. Pocet klbov si mozme zelat ale kym neskonci zmluva sa nič riešiť nebude. Busy su nove a hlboko pochybujem ze mesto dobrovoľne pristupi na dodatok o navýšení km ktoreho dosledkom by bolo navysenie vozovrho parku. Necakam ze by mesto dobrovoľne prikazalo dopravcovi dokúpiť klby. A hlavne klby vhybaju iba v spicke, skore rano a vecer po 18tej netreba doplnat a vikendy su tiez si myslim dostatočne. Zhrnuté, zelat si väčšie počty mozme ale je to nerealne.
Výsledky pri linke 24 ukázali, ako dôležité je mať kapacitné vozidlá. Viacerí chlapi ste tu od dopravcu, podľa vašich pozorovaní, koľko kĺbakov by malo pribudnúť, aby to bolo ok? Vieme, že tých 5 je málo.
A ešte dotaz: posilák po hokeji premáva?
Je zjavné, že situácia žiaľ nie je ani z dostupných dát popísaná kompletne. Sám si som si podľa uvedených časov a postupov spravil rekonštrukciu a vyplýva mi, že:
a) ak vodič má povinnosť presvedčiť sa pred pohnutím zo zastávky, asi to 1. neurobil, 2. urobil a just odišiel
b) ak vodič nemá povinnosť pod písmenom a), tak predčasne uzavrel dopyt
Bez ohľadu na to, čítam tu už od kolegov (Vladimír, Ričard), že ako by to malo fungovať. Ak by sme vedeli, kedy voz dorazil na zastávku a ako dlho bol uvoľnený dopyt, potom sa môžem zastať aj vodiča, pretože voz nemeškal (pre mňa tých 26 sekúnd po čase pravidelného odchodu je v našich reáliách nič) a teda nebol žiadny dôvod urýchlene odísť. Naopak, ak niekto dokráča až k stredným dverám kým sa vodič s niekým vybavuje stojac v zastávke, tak za mňa nástup umožniť mal. Popisovaná situácia nebola o dobiehaní vôbec, takže toto netreba ani riešiť.
Sám uznávaš, že pôvodné informácie sa zjavne ukazujú inak. Ja súhlasím s kvorkom, píše za nás cestujúcich, nikoho neuráža a vecne argumentuje. Ak ti to prekáža, tak sorry, ale on je jeden z tých, čo to držia roky nad vodou (a nielen tu).
Úplne súhlasim. Pešiakove komentáre sú väčšinou nechutné a už dávno za hranou zdravého rozumu. Jeho vyhrážanie sa všetkým ostatným už mal dávno niekto stopnúť. Palce dole nestačia. Prosím, zastavte ho!
Vyplyva z toho to, ze Vladimir popisal postup, akym sa ma oficialne vodic MHD zamestnany v TD Transport riadit(a teda ten co popisal v prispevku Ričard a mimochodom s ktorym som suhlasil aj ja ze tak robim a to nemam ziadne skolenie len normalny rozum).
Cim dalej som presvedceny ze nemozes byt skutocny clovek, ale internetovy troll. Ale napriek tomu sa slusne pytam(totiz to retorika je dost dolezita), ak by vodic zo soboty naozaj bol vinny(pre ucely mojej otazky ho tu kludne odsudime), ake dopravne predpisy porusil a hlavne na zaklade coho by sa otvorilo spravne konanie(predpokladam ze zakon o spravnom konani poznas)? Dakujem
Fajn a vlastne čo z týchto operácií vyplýva? Že zdravý sedliacky rozum vodiča a polovodiča, ktorý jasne vidí predo dvermi ..dobíjajúceho ,, sa cestujúceho, ktorý živí celú suitu zabezpečovateľov hovorí otvor dvierka nefunguje? Ale to ten PALUBNÝ POČÍTAČ , to on je na vine. Či ako? To tu budú riadiť štandardné ľudské múdre obyčaje počítače? Nečudujem sa , že je tu taký rozpor vodič /polovodič/ - cestujúci. Ak teda chcú tí vodiči byť takí ,,poctiví,, prosím. Začneme na nich žalovať aj my. V spomenutom prípade zo soboty oný polovodič ohrozil cestujúcich a porušil dopravné predpisy hodné na správne konanie. Kde je ľudská spolupatričnosť páni?
"ak chcel v zastávke stáť po zatvorení dverí (podľa sťažnosti cca 5 sekúnd po stlačení tlačidla, teda do 14:25:29), tak v zastávke stál so zatvorenými dverami a deaktivovaným dopytom 8 sekúnd"
Podľa mňa si z dôvodu neznalosti všetkých informácií pochybil vo vyhodnotení situácie. Vodič NECHCEL stáť v zastávke, vodič prišiel do zastávky, vyše minúty mal otvorené dvere, umožnil výstup a nástup cestujúcich, po jeho ukončení dal zatvárať dvere s úmyslom odísť. LENŽE medzitým prišiel nejaký cestujúci dopredu s nejakou požiadavkou (nákup lístka, dobitie karty apod.), ktorou vodiča zabavil a neumožnil mu odísť. Medzitým dobehol sťažovateľ a snažil sa nastúpiť, hoci dvere už boli zatvorené a obsluha zastávky ukončená. Prečo sa vodič nepozrel do zrkadla a znova neotvoril dvere, k tomu sa vyjadrovať nemôžeme, lebo sme u toho neboli. No zrovna autobusová stanica je taká zastávka, na ktorej sa nedá donekonečna čakať na dobiehajúcich.
Nikto z nás u toho nebol, ale kvorka, pešiak a spol. všetkým už je jasné, ako to bolo a kto pochybil... Páni, klííííd, jo?
Podpisujem. Toto forum fakt nema sluzit na to, aby si tu nejaky nimand zo skreslenou predstavou o vlastnej dolezitosti masturboval ego. Nech si svoje kosostvorcoviny pise niekde na fejsbuky. Prec s nim.
Tému dobiehajúcich sme veľakrát v rámci debaty s vodičmi (v Nitre) formálne aj neformálne riešili, a moje stanovisko ako nadriadeného sa rokmi sformovalo takto:
Vždy, ak je to čo i len trochu možné, ODPORÚČAM vodičovi, aby dobiehajúceho čakal. Je to milé, pozorné, ľudské, zlepšuje to dobré meno služby, ktorú poskytujeme... Zároveň však akceptujem, že vodič má kompetenciu vyhodnotiť, že v danej situácii dobiehajúceho čakať možné alebo vhodné nie je, a preto tak nespraví.
Právny nárok na čakanie dobiehajúceho neexistuje.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
LUK