Reply on: TomoSK #14908:
Lenze toto je presne ten problem ktory mas : dedukujes nieco co vobec neni napisane a ostatok ignorujes. Pablo nenapisal nic o Sihoti, napisal o Juhu ze kto to stihne...ty napises vec o Sihoti ale zeby si zareagoval na ten juh, to vobec.To iste s mojim komentarom o skole. Nikde v prispevku som neuviedol ze nemas pravdu ohladom casu odchodu, ani v prispevku predtym. Dokonca som ani neuviedol ze by to ziak nestihal danym spojom ist(ani vtedy ani teraz). Reagoval som na regulu skoly ktoru si vo svojom prispevku uviedol a aku mam skusenost zo skoly ja a na kvorkov prispevok ze jednoducho ziak ma sediet v skole vtedy a vtedy. Zrejme to musim vsetko pisat polopate, opat zdoraznujem ze neviem uplne presne ako to v dnesnej dobe chodi, kedze zo skoly som uz nejaky piatok vonku. Usudil si z toho nejaky negativny alebo dokonca utocny prispevok na teba, pritom nikde sa tam nic take nespomina. Jedine s cim som si rypol je ta parafraza, ale nemozem za to, ze uz som to par krat pocul, ja som to nevymyslel.
Naopak som reagoval na neschopnost citat text s porozumenim co sa opat potvrdilo, nehnevaj sa ale vytkol si mi veci ktore som jednak ani nenapisal a druhak si ich dokonca ani nemyslim, to je ozaj skvely zaciatok konstruktivnej debaty. Do krcmy nechodim, ale ked donesies pivo do TD Transport s.r.o. urcite si dam a Pablo tiez. Ale ci bude o com debatovat, to neslubujem.
Chcem sa ale spytat ci stale plati to, co bolo niekedy uvedene, ze v prvych dnoch budu autori koncepcie v terene a koordinovat ludi? Konkretne ma zaujima 1.11, t.j. prvy(nulty) den spustenia.
kvorka
Keď vidím zúžené pruhy na minimum len aby existovali cyklopruhy kade-kde, ktoré zívajú prázdnotou, premaľované štvorpruhy, ktoré prezieravo v 80-tych rokov postavili pre zvýšenú premávku, tak mám úprimnú obavu, ako to dopadne dopravne, ak okrem stanice (zjavne ako pridruženej neschcenej prevádzke) tam bude obchodné centrum - a po príklady netreba ďaleko:
- mesto nečinnosťou dovolilo, že Zlatovská je zaústená tak, ako je na privádzač
- oblasť za traťou v Záblatí, Zlatovciach, Istebníku či Orechovom je spojená len dvomi cestami so zvyškom mesta, hoci priecestí bolo viac (3 + čierny mostek), čím sa aj dnes ráno a medzi 14:30 a 16:00 čas odtiaľ do centra autom pohybuje na úrovni 25 minút (a potom nech ide niekto trojkou ešte)
- kruháč Pod Juhom - kruháč Baumax: už dávno mali byť 4 pruhy
- kruháč Laugaricio - kruháč Nový most: mesto malo tlačiť na VÚC tiež, aby II/507 mala štyri pruhy
- starý mos je parametrovo trojprúdový - prečo nie je premávka po ňom tak vyznačená? Dva pruhy do centra, čím by sa zvýšila plynulosť, keďže dnes sa stojí až na moste a doprava by šlo odbočiť skoro plynule
- "rekonšturkcia" starého mosta: zlyhal na celej čiare stavebný úrad mesta Trenčín, rozhodnutie muselo byť zrušené ako nezákonné. Bude vôbec po rekonštrukcii (novostavbe) mosta viac pruhov?
- bude