Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: milan005 #14968:
Raz budeš mať MHD zdarma-myslím skôr než dovŕšiš 70 r. alebo betónovú bustu na aut. stanici!!! 😎
Reply on: Michal Mazánik #14967:
Ja už som myslel že nejaký dodatočný darček k narodeninám aby som mal ako do roboty chodiť 😂
Reply on: draxter #14965:
Ide o chybu, linka bude vedená na JUH, Gen. Svobodu. Požiadame autora článku aj mesto o opravu, ďakujeme za upozornenie.
Reply on: draxter #14963:
Linka 32 tento rok nebude premávať. Linkou 32 sa počas dušičiek plátala 40 minútová diera zo Saratovskej, po novom bude v oboch smeroch 30-minútový spoločný interval liniek 4 a 11, plus vybrané spoje linky 1. Zároveň je v novej koncepcii posilnená aj obsluha zastávky Cintorínska, pod hlavným cintorínom. S dušičkovou posilou sa preto nepočíta.
Reply on: kvorka #14964:
To je nič, ale tento článok: https://trencin.sk/aktuality/od-1-novembra-budu-vsetky-bus-zastavky-na-znamenie/
obsahuje dôležitú vec: linka 7 zo SARATOVSKEJ! Máme zmenu na poslednú chvíľu. Citujem: "Trasa: JUH, SARATOVSKÁ – Cintorínska – Dlhé Hony – Nemocnica – Zlatovská – DETSKÉ MESTEČKO
Trasa linky bude čiastočne upravená a zmenená na obojsmernú."
Reply on: draxter #14963:
To by zaujímalo aj mňa.

Inak toto znie ako podcenenie príprav: https://trencin.sk/aktuality/cestovne-poriadky-mhd-su-aktualne-vypredane/
Ako dušičky tento rok, bude premavat 32? A čo 1.11., kedy už bude zrušená?
Reply on: kvorka #14956:
Už aj tie Zbehy v súčasnej koncepcii vlakového grafikonu podľa platnej PDO Zbehy sú prestupnou stanicou iba smerom na Prievidzu. Rýchle spojenie smerom na Bratislavu je zabezpečené vlakmi Os/REX s prestupom v Trnave na Ex Tatran. Od decembra bude REX predĺžený až do BA. K Bojniciam smerom na Bratislavu od začiatku GVD podľa PDO už nie sú prípojne vlaky od Nitry. 🙂
Trochu som sa pohrabal v cesťákoch, a chcel som napísať, že teraz 23 môže prebrať odvoz mládeže z mesta ako "posledný" na Juh, z Hasičskej 22:53 😃 ale potom vlastne zisťujem, že ide 23:02 N1. Už tu bola debata na túto tému, ale myslím, že to je veľmi blízko seba. Za mňa by som tú poslednú 23 škrtol, predsa len z N1 to bude dobre obslúžené. Iné je, že 22:43 ide osmička na Juh II a 22:48 štvorka na Juh I. To je ok. Hodinu predtým je odstup od osmičky predsa len 15 min, teraz len 9 od en-jednotky. Bodaj by som sa mýlil.
Reply on: draxter #14959:
Však treba verejnosti objasniť o čo sa jedná. My o týchto veciach nič nevieme. Tu je priestor . 🙄
Reply on: kvorka #14955:
Že sa divíš, od 2012 je to tak, keď sa zrušil piaty kĺbový obeh s odstavením #21. Neskôr sa ešte zredukovali jestvujúce a dnes po 18:00 už nič. A v špičke už niektoré odpočívajú. Hrôza.
Reply on: Vladimír #14957:
Hej? Tak to je dobre. Zažil som ho vždy vyťažený.
Reply on: kvorka #14956:
Klbák obsluhuje väčšinu spojov L27 doteraz.
Reply on: Vladimír #14950:
Áno, to Zbehy sú rýchlikova stanica. Ale z pohľadu nákladnej dopravy a obsluhy LandRoveru som tie Lužianky myslel. A tušom tam končí linka 21, tak zato som to celé spojil.

Štitáre mávali dakedy hustejšiu tú 27, zažil som tam svojho času klbak.
Už nech sa zmenia obehu vozov, dnes o 15:35 vidieť dva kĺbové vozy vo vozovni, to je otras.
Reply on: pešiak #14952:
Dáta z počítadiel cestujúcich boli za dlhšie obdobie, aby neboli ovplyvnené chybami.

Ak sa nám niečo nezdalo, vyrazili sme do terénu a overili sme si to sami.
Reply on: Vladimír #14951:
Je to presne tak, ako píše Vladimír. My sme sa pri spracovaní dát stretli s nepresnosťami v dvoch typoch prípadov. Jedným je, ak APC započítava ako nástupy a výstupy aj pohyb vodiča na konečnej zastávke, čo sa dá ale veľmi ľahko identifikovať a odfiltrovať.

Druhý typ nepresností bol pri počítaní detí, kedy APC časť detí kvôli nižšiemu vzrastu nezachytilo. Toto sme riešili manuálnym počítaním cestujúcich na trasách, kde to bolo podstatné pre tvorbu novej koncepcie. Príkladom je linka 2 v úseku Nozdrkovce – Beckovská (ZŠ Dlhé Hony), kde sme na základe fyzického sčítania v autobuse pristúpili k doplneniu zachádzky na školský spoj C cez Nozdrkovce.
Reply on: Vladimír #14951:
Poprosím o ľudsky normálne preloženú túto odpoveď. Vôbec tomu občan nerozumie.😴
Reply on: Pablo #14898:
S anomáliami pri výsledkoch s APC sme sa už stretli. Zatiaľ nebol čas venovať sa tomu, prečo sa tak v niektorých prípadoch stalo - či do toho nejak zasiahol vodič, či bol na spoji výpadok prenosu dát, či sa niekde v "postprodukcii" poskladali dáta zle.

Práve preto sa pre účely analýzy súčasného CP a prípravy novej koncepcie poskytovali dáta za dlhšie obdobie, aby prípadná nezistená anomália v konkrétnom dni štatisticky neovplyvňovala dlhodobý výsledok spoja.

Plus, pokiaľ mi je známe, zistenia z APC, ktoré boli akokoľvek mimo očakávaní, autori koncepcie následne kontrolovali priamo v teréne s cieľom overiť dôveryhodnosť informácie, ktorá vyšla z APC, a pokiaľ mala potenciál byť významnou pre prípravu zmeny.
Reply on: kvorka #14948:
V Lužiankach nezastavuje žiadny vlak, ktorý by nezastavoval v Nitre. Z Nitry do Lužianok za účelom prestupu na vlak necestuje nikto.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.