Reply on: tomas153cv #14564:
Keď som mal službu v BA na starej 64, smerom do mesta som pri vozovni vyšiel z kabíny a spýtal sa ľudí na zastávke, resp. nastupujúcich do voza, či už 41 z Drotárskej prišla. Ak povedali áno, tak som šiel ďalej, ale ak aj 41 ešte nešla, proste dlhšie ako minútu po odchode, ak som ju nevidel v spätnom zrkadle, som tam zostať stáť nemohol, navyše tam zastávka nemá záliv, takže sa blokoval jazdný pruh a v špičke sa postupne začínal tvoriť rad a 41 sa kvôli autám nedokázala dostať na zastávku za mňa a umožňiť ľuďom prestup a navyše na opačnej strane na Jelačičovej bol len 3 minútový vyrovnávací čas a už tak sa kvôli zápcham nestíhal CP a zasa nepočkala v prípade väčšieho meškania 41 smerom na Drotársku. A tak to šlo celú špičku. Ja ako vodič som nemal mať ako inak informáciu, či spoj, z ktorého mal byť prestup už šiel.
milan005
Tento spoj L11 robili štyria vodiči pričom som dopredu musel vedieť ktorý robí lebo s dvoma som vedel že to stihnem, s druhými dvoma som to neriskoval a jeden z tých dvoch s ktorými som to neriskoval je určite dobrý a zodpovedný vodič
Takže pohodlný je prestup kde máš rezervu avšak táto väčšia rezerva ťa možno odrádza od denného používania lebo sa ti tvoj výsledný čas cestovania dosť natiahne.
Alebo potom riešenie 0 min. na prestup pri krátkych linkách ako sú napr. L17 a 23 počas voľných dní z Juhu ktoré sa teraz stretajú celodenne v nulových časoch a mohli by mať napr. na Braneckého poznámku "čakať sa" ak by toto objednávateľ žiadal a dopravca zabezpečil. Trasy liniek sú krátke, nenáchylné na "problémy".
Vodiči "medzi sebou vedia kto robí na tom druhom autobuse".
Vedia si zavolať.
Ale spájať spolu kolosy ako 3+6/16 s prestupom na Hasičskej a opačne na inú dlhú linku nultou minútou nebude spoľahlivé...