Ako spomína Vladimír, pôvodne odchody mali byť 09 (11) a 39 (4), pričom jazdiť mala iba linka 6 v celodennom polhodinovom intervale. Medzi 6 a 4/11 mala byť obojsmerná garantovaná nadväznosť na Hasičskej kvôli cestovaniu z Kubrej a Kubrice do Zámostia. V roku 2016 to bola veľmi frekventovaná požiadavka v súvislosti so zrušením linky 7, kedy sa cestujúci húfne dožadovali jej obnovenia.
Kvôli Maxu a okoliu bola po podnetoch "vzkriesená" linka 16, ktorá zabezpečila kedysi hromadne požadované spojenie, ľudia však časom zabudli a odrazu si na to nespomenul nik, že v r. 2016 to bolo miestnou témou číslo 1. Dnes je hlavnou témou spojenie Kubrica - Max.
Zaujímavosťou je, že ako pri zmenách teraz, v roku 2024, tak aj pri zmenách v rokoch 2016 a 2006 prichádzalo najviac podnetov z Kubrej a Kubrice. V súčasnosti, v aktuálne zverejnenej verzii cestovných poriadkov, sa vyhovelo občanom MČ Sever tak, ako si ich poslanci na základe ich požiadaviek odhlasovali na VMČ takmer v plnom rozsahu. Teraz však iniciátori hromadných pripomienok znovu prišli s ďalšími novými požiadavkami, a nesúhlasia ani s tým, čo si sami odhlasovali.
Každá 16, ktorá končí na stanici a opačne má rovnaký odchod resp. príchod ako 6 v smere do Rybárov/z Rybárov. Ak tam bude zabezpečná nadväznosť, tak by sa dalo dostať pomerne pohodlne aj na Hasičskú.
Pôvodným zámerom bola L11 odchádzajúca z Kubrej 09 a L4 odchádzajúca 39.
L16 pôvodne vôbec nemala existovať. Zriadená bola kvôli požiadavke na zachovanie spojenia Kubrá - MAX. Neskôr, keď z Kubrej musela vypadnúť L4, dopadlo to ako dopadlo...
pracovne dni odchody z Kubrej nam.
16: 9.07, 10.07, 11.07, 12.07, 13.07
11: 9.09, 10.09, 11.09, 12.09, 13.09
to je zamer odchod za 2 minuty?
16tky ktore pojdu z Kubrice na aut.s budu na zastavke Kubra nam. stat kde? To uz fakt mohla byt nova linka trebars tak ako pisal Kvorka 26tka. A este ktomu koncia uz na stanici.
S Googlom sa už dávnejšie komunikuje. Aktuálne sú dáta MHD Trenčín vo finálnej fáze schvaľovania (reálne sú v mapách nahrané, bežným používateľom sa ešte nezobrazujú). Ak do procesu nevstúpia nepredvídané veci, verím, že o 2-3 týždne by mohla byť služba verejná.
Ja by som mal záujem o brožúrku s CP a podpismi autorou! Teda vlastne, čo to trepem, chcel som sa spýtať, či vide brožúrka-knižka s grafikonom či už dopravcom ako to SAD robievala, alebo mestom v nejakých novinách čo sa hádžu do schránok tento CP, predsa len si veľa cestujúcich potrpí na "knižoôčičôčku" a aj by sa to archivovalo lepšie , alebo sa uvažuje už len s takouto e-formou ?!
Ach to chytanie za slovíčka. Ok, linky 4 a 11 majú spoločných 78,3% trasy po prepočítaní. To sú štyri pätiny, drvivá väčšina trasy je spoločná.
Školské spoje - v Bratislave sa označujú spoločným piktogramom, v Prešove sa neoznačujú vôbec, v Považskej sú na to samostatné linky. Tri mestá, tri rozdielne prístupy. Vyčítaš, že pretláčame jediný správny názor, no ja si netrúfam tvrdiť, ktorý prístup je "najsprávnejší". Po debate viacerých strán sa pristúpilo k podobe ako v Bratislave, jediné, čo vieme naisto je, že v ani jednom meste to nespôsobuje problémy či zmätok.
Finančné podieľanie sa - obyvatelia Kubrice veľmi radi hovoria (aj na VMČ, aj na Komisii), že platia dane a nič za to nedostávajú. V pomere počtu obyvateľov ku počtu spojov sa však spolu s Nozdrkovcami podieľajú na financovaní MHD najmenej - 230 obyvateľov má k dispozícii približne 30 spojov, zatiaľ čo takmer 100-násobne väčší Juh má k dispozícii len necelý 10-násobok spojov súhrnne za všetky konečné. Realita je teda taká, že bohatú ponuku spojov do Kubrice financujú obyvatelia iných častí mesta.
Názor ne-Trenčana nežijúceho v Trenčíne na cestovné poriadky MHD Trenčín je asi tak relevantný ako názor Trenčana nežijúceho v Hriňovej na cestovné poriadky MHD v Hriňovej.
Popravde, dnes som videl tie nové CP prvý krát a poviem k tomu len to, že je to veľký humus. Zo začiatku som skôr čakal (keď sa to len plánovalo), že sa nejako rozumne upravia spoje, odchody terajších liniek, poprípade nejaké spoje pridajú, zjednodušia a o čosi zmenia aj ich trasy. Síce nie som z TN, ale chodím tam často, stálym obyvateľom nezávidím
Aha, takže piktogramy detí na zastávke? Nuž úžasná hlúposť. To písmeno tam malo byť, však nato ste to odlíšili, či nie? S číslom licencie zrazu trhací kalendár prišiel.
4 a 11 nemá 90% spoločnej trasy
6 a 16 a 16 Kubricke strely - tiež sa číslo mohlo použiť iné. Napríklad 26.
Vzdialenosť medzi zastávkami námestie a Horeblatie je 310 metrov. Bežnou, ba až pomalšou chôdzou je túto vzdialenosť možné prekonať za čas kratší, než to zvládne autobus. Vzhľadom na uličnú sieť v Opatovej je však pre drvivú väčšinu cestujúcich už dnes výhodnejšie vystúpiť na námestí. Zastávka Horeblatie slúži veľmi malému počtu cestujúcich a už dnes na nej silne prevláda nástup.
Ale v tom prípade obyvatelia z časti od Dobrej, ktorý doteraz vstupovali pri ceste z mesta na zastávke Horeblatie, o túto možnosť prídu, a zastávka Horeblatie sa stane iba nástupnou. Vstúpiť budú musieť na námestí a dalej pokračovať pešo. Alebo sa odviezť ku kostolu, vystúpiť počkať si 10 minút a zviezť sa späť?
Pôvodne zostávala trasa linky 4 okružná, avšak po pretrasovaní z Jána Derku sa skrátila obojsmerne jazdná doba a okruh bol vo väčšine prípadov prerušený. Bez ohľadu na to, či okruh bude alebo nie, vznikne nové nástupište zastávky Opatová, námestie pri krčme. Pôvodne bolo toto nástupište zamýšľané tak, aby sa cestujúci z tejto zastávky nemuseli voziť závlekom na Potočnú.
Cestujúci zo Záblatia majú k dispozícii spoj PAD zo zastávky "Záblatie cintorín", z Istebníka zo zastávok "Istebnícka xxx", z Detského mestečka, Nových Zlatoviec zo zastávky "Bratislavská" a "ŽST Zlatovce", zo Zlatovskej zo zastávok "SAD" a "Park Úspech". Všetci títo cestujúci dorazia na stanicu v čase okolo 5:30. S výnimkou Vinohradov a Hanzlíkovskej je teda k tomuto vlaku pokryté celé územie Západu prímestskými autobusmi, ktoré dovážajú na šiestu rannú.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
henko151