Caper, ty si naša legenda MHD, mohol by si spracovať také porovnanie sem na imhd ako bolo keď prišiel DIC s ich návrhom? Linkové vedenia, zmeny, nasadenie vozidiel a pod. A plusy i mínusy, vtedy to bolo super pokope.
Marek to bolo tym ze SAD Trencin a.s. je subjekt hospodarskej mobilizacie, preto z toho vyplyvali rozne veci. Inak k pretrhnutiu vodneho diela Liptovska Mara mesto Trencin 30.10.2008 organizovalo cvicenie ktoreho ulohou bolo okrem nacvicovania a organizacie aj vydanie niekolkostranoveho dokumentu pre obcana co robit v pripade takejto katastrofy(je to k stiahnutiu na strankach TSK myslim), zial malo kto o tom vie alebo to cital - co by viedlo este k vacsiemu chaosu. Zaujmavostou je ale ze podla simulacii by ale nebol ohrozeny cely system Vazskej kaskady, zaplavova vlna by vsak dosahovala na niektorych miestach Trencina vysku cez 3 metre.
Sesternica bola v stane, čo padol. Pred 15 rokmi bola tiež v Tom, kde zahynuli ľudia. Vravela, že to bolo hrozné. Mali vtedy ľudí autobusmi poodvazat von.
Čuduj sa svete, trestné šlo do stratena. Teraz však už hádam spravodlivosť nebude slepá.
PS: už sa dá žiadať o vrátenie vstupného.
PPS: ja si pamätám na kyvadlovke ešte aj Ikarus 280.
Ako "starý známy 70ročný SADkár", dám spomienku na tú smutnú Pohodu , vtedy tiež padol STANo , ja som prišiel domov z práce, mal som narodky, prišli gratulanti, šampanské sa búchalo a v tom zvoní mobil, službu konajúca pani dispečerka PAL mi volala, naháňala každého aby fičal pre autobus a išiel ten dav z letiska odvážať preč. Nuž, mne sa už nedalo, boli by bublinky v krvi Pred rokmi nám prišiel manuál ako postupovať v prípade živelnej pohromy a tam ako vodič autobusu mám za úlohu odviesť ľudí .... je tam písané presne po akej katasrófe a kam... mňa zaujalo pretrhnutie Liptovskej Mary... no nikedy by som to samoška nechcel zažiť....a zaknončím to veselo, rád spomínam ako som s noblesou s Karosou B952e jazdil cez zaplavený podjazd na Sihoť zatiaľ čo Coosswaye museli naôkoľ cez bývalé žel. priecestie pri Bille, no aj aj terajšie boSORky by veru už nemohli ...
Tak som šiel pohodabusom. Keby si soudruzi kuklu Meteo, mali prerušiť skôr a ľudí by busy poodvazali. Ale nie,potom strach a chaos. Ako skončilo trestné stíhanie spred 15rokov?
27 sa posilňovala podľa mňa hlavne preto, lebo keď sa minulý rok posilňovala obsluha Vinohradov, tak v súčasnom systéme to dávalo cez víkend najväčší zmysel bez zásahu do ostatných CP a bez nutnosti prekopať všetky vzory. Zároveň sa zabili dve muchy jednou ranou, vznikla normálna obsluha Vinohradov a posilnila sa obsluha OC Laugaricio.
Ak by sa len bezhlavo celodenne posilnila 13ka, tak by sa z Juhu chodilo pár minút po 17 a zo Záblatia skoro naraz so 6. Alebo, ak by premávala v polohe 27čky, tak by z Juhu do mesta šla s 25 a naopak hore s 8.
Bola tam všeohochuť, rovnako ako všade. Nič výnimočné, ale podľa mňa jedno spoločné - záujem na službe, ktorá im má slúžiť! A najmä ak linka 11 je tzv. "dobrá" linka, lebo jazdí relatívne často, je využívaná a roky v tejto trase, tak nechápem, že sú tu autori prekvapení, že to ľuďom vadí. A ľuďom, ktorí inú alternatívu nemajú. Kubrica dakedy mala 7,11. Dnes len 11. Sihoť má 2,4,6,8,12,24. Takže je iné presmerovať jednu-dve linky Sihoťárom a iné jedinú v danej oblasti. Som zvedavý, ako by reagovali Nozdrkovce, ak by im 2 presmerujú na Zlatovskú - však tam sú školy, lekári, firmy....
Tak podľa tohoto všetci ..a bolo ich okolo 80 klamali a zavádzali... i keď tam boli vzelaní ľidia...no... dovojaké posudky telesa cesty... autobusom nechodia obyvatelia Jana Derku, Kubričania a koniec Kubrej boli naši cestujúci!!! Treba zvažovať a správne rozdeliť kategórie aké tam boli...a áno,bol aj hluk,tá pomýlená pani v klobúku čo nechápala tú 6 a 16, potom aj dôchodcovia ktorých už rozhorčili vaše odpovede o metroch na stanicu a aj obyvatelia Derku ked si im povedal ze na základe toho im tam rušíte Nx-y a prvé ranné víkendové spoje aby mohli spať....a tak sa to jasné že stupňovalo... boli tam aj bývalý vodiči MHD z Kubrice aj tá pani z Utvaru Mobility a len kukali... no ale tak ja to beriem,som aj ja už starý kkt... pre vás ...
Nesúhlasné vyjadrenie ODI k Jána Derku nám neprekáža, pretože žiadne také nesúhlasné vyjadrenie ani neexistuje. Jediné, čo existuje, je písomné potvrdenie od TSK, že cesta je stavebne uspôsobená aj pre vozidlá nad 3,5 tony, hoci miestni obyvatelia tvrdili opak. Ja som nikdy netvrdil, že ulica je stelesnením ideálu na prejazd, ale realita je taká, že veľa riešení po zmene potrieb a služieb na Severe nezostáva.
Stručne ešte by som sa vrátil k VMČ Sever a tomu bordelu a vreskotu, čo tam panoval... bolo prednesených niekoľko "argumentov":
- s plačom nám jedna pani oznamovala, že oni sú natoľko fanúšikmi reťazca Billa, až si nevedia predstaviť nakupovať v Lidli,
- k tomu sa pridala ďalšia sťažovateľka, že im bránime obstarať si živobytie a chceme ich nechať na pospas samoobslužným pokladniam v Lidli, ktoré v Lidli na Hodžovej ani nie sú,
- na utorňajšej komisii dopravy bolo toto tvrdenie rozšírené o potrebu "nakupovať chladničky a práčky, a tie sa mimo Maxu kúpiť nedajú",
- na otázku, či je pre nich prestupovanie neakceptovateľné, padla odpoveď áno... s okamžitým dovetkom, že ale čo bráni napríklad Sihoťárom prestupovať? Oni prestupovať môžu...
- spojenie s lekárkou na Súvoze by po novom dostali aj Opatovania, ktorí ju majú narozdiel od Kubrice aj oficiálne spádovú, na čo bolo odpovedané, že oni sú aj tak bohatí v tej Opatovej a oni si môžu dovoliť chodiť autom,
- klasický argument o tom, že len platia dane a nikoho nezaujímajú, pričom práve naopak, spolu s Nozdrkovcami sa najmenej podieľajú na financovaní MHD, nakoľko ich je málo a spojov je veľa...
To len pre predstavu, aké perly tam padali. Úplne som vynechal vyhrážanie sa prokuratúrou, žalobou či tým, že osobne ponesieme zodpovednosť za obete, ktoré prinesú zmeny na linkách 4 a 11. Takúto úroveň mal VMČ Sever a následná Komisia dopravy... nikdy som sa tým ešte nestretol, naopak, VMČ Stred, Západ či stretnutie s občanmi Novín bol jeden balzám na dušu.
Ešte by som nechcel zabudnúť zmieniť, prečo sa miestni obyvatelia nedostavili na prezentáciu do Hviezdy, keď o tom behala informácia vo všetkých kanáloch, citujem "my nechodíme autobusom, nemali sme sa to ako dozvedieť". K tomuto sa pridali ďalší obyvatelia, ktorí dodali, že oni sú Kubrica a odmietajú chodiť takéto veci riešiť do Trenčína.
Pritom im spojenie nikto neberie, oproti súčasnosti sa dostanú do viac cieľov, než dnes. Jediná zmena sa týka zastávok Štefánika a Billa, kde si musia prestúpiť. Na najsilnejšom spoji to sú dvaja cestujúci.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
henko151
Ak by sa len bezhlavo celodenne posilnila 13ka, tak by sa z Juhu chodilo pár minút po 17 a zo Záblatia skoro naraz so 6. Alebo, ak by premávala v polohe 27čky, tak by z Juhu do mesta šla s 25 a naopak hore s 8.