Reply on: TomoSK #14439:
Tomáš, opýtam sa a dám to s mojim humorom teda ako býva zvykom: Do Kubrej na námestie dáme ďaľší oznam - tentokrát pre linku č. 4 - Vážený 1,5 cestujúci, linka č. 4 prichádzajúca od centra mesta a pokračujúca do Opatovej, nezachádza sem k označníku ale stojí cca 50m pred križovatkou v smere od ZŠ Kubrá? 
Keď som robil na meste bolo mi povedané, že sa nikdy neodobrí jazdenie MHD po týchto uličkách, zrazu kukám...neveriacky...keď vám ani vyjadrenia nesúhlasné ODI neprekážajú a viete si všetko prispôsobiť svojmu videniu, pre to by aj bolo dobrá keď budeš jazdiť tu ale nie že po mesiaci zdrhačky a sedíš v kancli!!!
Viete chalani čo bude za trápenie výjazd autobusov na tej 1 dolu na križovatke ul. Saratovská a gen. Svobodu keď pôjde z Juhu 1 na Juh2 v bežný deň a koľko času tam bude strateného? ...ja nie som v opozícii... vravím že sú aj dobré veci ale to je tak 50% / 50% ... a nik ma nikdy nepočúval keď sme boli na testovacej jazde alebo hoci aj na jednaniach...prípadne som bol utíšený a tak som zostal už len takto tu vyjadrovať svoj pohľad na veci...
TomoSK
Takisto rešpektujem prácu všetkých "našich" predchodcov, ktorí sa téme MHD v meste venovali, ale skutočne mi príde prinajmenšom úsmevné spomínať na prácu pani Ing. M., vo všetkej úcte k nej. Máme vzhliadať k časom, kedy bol preklad liniek sprostým slovom a 23 s 28 jazdili na Východnú vo vláčiku za sebou? Na časy, ked 1 s 22 chodili za sebou a následne nešlo nič? Na časy, keď sa drasticky redukovali okrajové časy až do nepoužiteľnej podoby? A najúsmevnejšia podoba "šetrenia" kedy na linkách v pravidelnom takte boli doslovane náhodne vyškrtané najmenej obsadené spoje, takže v linkách s hodinovým intervalom boli diery? Jej práca žla také ovocie, že za jej nedlhého pôsobenia došlo k poklesu počtu cestujúcich o 14%!
Opakovane sa tu prepiera "krúženie" jednotky po Juhu a ja už tomu prestávam rozumieť, pre ľudí na súčasnej trase 1ky sa nič nemení, nepocestujú ani inak ani dlhšie, iba to prinesie spojenie ľuďom, ktorí ho dnes nemajú.
Je tu tvrdené, že problémy v MHD zakrývame "problémikom" v PAD, kedy na autobuse z Trenčína do Dubnice je na Hasičskej cieľ "Trenčín, aut. st.". Insider možno vie, že v tom čase odtiaľ nič iné nechodí, ale nevidím dôvod, prečo by mal mať bežný cestujúci v hlave všetky spoje, obzvlášť zo smerov, z ktorých necestuje. Obzvlášť mi to príde zvláštne v kontexte, že tento majstrštyk z dielne SAD je len neexistujúcim problémikom, ale ukončovanie časti spojov linky 1 na Saratovskej, a časti spojov na Generála Svobodu prinesie nenapraviteľné škody pre cestujúcich, ktorí nebudú vedieť, kam idú. Pričom to je len o tom, že ten kto ide na Saratovskú, počká na Saratovskú, a cestujúci na dnešnej trase nastúpia na akúkoľvek jednotku. Keby sme my pripravili riešenie podobné tomu z PAD, boli by sme tu lynčovaní.
Absurdné.