Reply on: mrcheef #13614:
Zatiaľ z môjho pohľadu zle: 2 presmerovaná bez zastavenia pri zadnej bráne nemocnice - veľmi veľmi veľký prúser, táto linka aj dnes má žalostne čísla, po tomto bude hodná zrušenia, lebo Sihotar ňou už k nemocnici nepôjde.
Opatová - to posilnenie ako vážne? Pri toľkých PAL spojoch a vlakoch? A ešte vláčiť ľudí cez Kubru.
23 - Juh III stratil priame spojenie inde než na stanicu, viera v zásadný obrat znamená vstup do tej istej rieky. Stačí pozrieť akú vyťaženosť mala, keď jazdila do 22:10.
Neviem, kto pôjde na nákup zo Zamostia s prestupom. Môj otec už nie. Vyťahuje auto, veď napokon ani zastávky pri Lidli na Bratislavskej nie sú, tak ako má ísť na nákup s MHD?
Čo tá jednotka na Juhu I? Bez CP to nejde posúdiť.
Pozitíva: snáď CP, ale ten nemáme. Zatiaľ len úprava 1 na Sihoť. Inak som zatiaľ skôr sklamaný.
milan005
Nemyslím si že interval 15 min.+ na Juh do neskorých večerných hodín by bol málo.
A spojenie MČ Západ do neskorých večerných hodín by sa bolo dalo riešiť od 2022/09 už skorším upravením súčasného systému rozdružením súčasnej večernej L13 (spoje, ktoré sa ani nemuseli zavádzať), L6 a jedným spojom za hodinu na L8 spomedzi dvoch čo sú na novú L9 Juh II - starý most - Zlatovská - Záblatie - Zlatovce - Vinohrady - Istebník - AS a L28 (int. L8+24+28 20 min by bolo možné vytvoriť) až do 22:30 (len presun kapacít).
MČ Západ by mala 2 spoje z centra za hodinu aj v neskorých večerných hodinách + robotnícky spoj L17/7 o 21:12/22:10 bez navýšenia R/P z C