Dobrý nedeľný podvečer,
pýtam sa / už som spoznal aj niektorých dôležitých ľudkov tu / či sa niekto zaoberal prieskumom dopravy detí do škôl a ďalších školských zariadení tu doma v Trenčíne.? Ak áno, kde nájdem nejaké ukazovatele? Pýtam sa preto, nakoľko tie situácie pri oných zariadeniach počnúc vodičmi rodičmi a končiac deťúrencami určite stoja za čosi. Na vzorovom Západe a aj tej Ámerike sa s týmto dávno vyrovnali.
pýtam sa / už som spoznal aj niektorých dôležitých ľudkov tu / či sa niekto zaoberal prieskumom dopravy detí do škôl a ďalších školských zariadení tu doma v Trenčíne.? Ak áno, kde nájdem nejaké ukazovatele? Pýtam sa preto, nakoľko tie situácie pri oných zariadeniach počnúc vodičmi rodičmi a končiac deťúrencami určite stoja za čosi. Na vzorovom Západe a aj tej Ámerike sa s týmto dávno vyrovnali.

draxter
Rovnako ako niekto kto prežil 20 rokov pri konečnej 23 s kvorkom súhlasím. Hoci by mi to dnes mohlo byť jedno, keďže tam už nebývam. Ale nie je. Juh III má potenciál, východná sa spojí s grn. Svobodu o kilometer. Ale MHD nedosahuje ani level Kubrej, pričom počet obyvateľov je násobne vyšší. Halalovka je najobyvanejsia ulica. Linka 23 je preto len nevyhnutnosť, ale nezabezpečuje žiadne z potrieb ostatného charakteru, a vlastne ani tie pracovné a školské nie úplne, lebo ľudia už dnes "slapu" na 8 či 17...tak ako sme my šliapali na 18 a 15 kedysi.
K Sihoti: 16 tis. Obyvateľov a linky idú stredom celého sídliska.
Juh: 20 tis.,ale linky idú buď vľavo hore (I), stred (II) alebo vpravo dole (III), preto žiadna nemá taký potenciál na Juhu ako ktorákoľvek na Sihoti. A kým sa nespoja stredná a pravá trieda za Juhom III, nejde to inak.