Reply on: kvorka #12184:
Mesto zatiaľ hlavne nepostavilo sľubovaný otoč v Zlatovciach. Potom je ťažké nájsť iný model, že polokružné linky, pretože aj ľudia zo Zlatoviec sa chcú dostať na Zlatovskú do práce a stredných škôl a potom nazad. Preto v Zámostí je možné urobiť to, že musí ostať premávať linka aj okružne, inak to nejde. Možno by stálo zato, aby sa presmerovala linka 5 tak, že z Juhu I pôjde na Dlhé Hony ako dosiaľ, ale potom pôjde doľava cez Biksupice na nový most, zlezie na Zlatovskú, ktorú prejde celú a pôjde cez Staničnú na Bratislavskú, do Istebníka a potom do Zlatoviec. Len kde by končila.Mne sa osobne vyťaženosť najmä linky 13 pozdáva a isto by malo zmysel, aby možno ona (alebo linka 3) sa posilnilna na pravidelný takt a s premávkou aj cez víkend. Snáď by to ľudia ocenili. A ak nie 13, tak potom 27 cez víkend.
Mne príde stále zbytočná tá pseudoobsluha Novín - buď poriadne alebo fakt ako navrhuješ, jedna linka (2 alebo 10 ktorej trasa to presne je) a hotovo.
Osobne by som víkendovú 22 rád videl využitejšiu, len po stanicu mi to príde málo. Ale tá 23 je dobrý nápad.
Posilnenie liniek 11 a 24 je ozaj potrebné. A predĺženie premávky 28 tiež. To už treba dáko konečne urobiť. Pre potreby TN by stačili 1,2,3,4,5,6,7,8,11,17,22,23,24,25,27,28 a 50.
kvorka
a) od 09:30 do 20:00 interval 30 min
b) nasadenie kĺbového vozidla - len tu by sa musel urobiť vzor, ktorý sa nikomu na SADke robiť nechce a mesto je lenivé na tom trvať
c) vytvorenie novej linky 26, ktorý by dopĺňala linku 24, ale šla by po Električnej a nie cez mesto