a ešte spoje, ktoré boli pôvodne kĺbové a už nie sú (ak sa mýlim, opravte ma, ide len o moje pozorovanie):
05:17 Sihoť - priem park (linka 6)
13:50 linka 7, 14:10 linka 17, 14:57 linka 17, 15:30 linka 7
05:17 Sihoť - priem park (linka 6)
13:50 linka 7, 14:10 linka 17, 14:57 linka 17, 15:30 linka 7
Jacob
Ale všetko je to o tom, že nie je záujem zlepšiť MHD, dopravcom či objednávateľom. Zároveň si myslím, že zjavne by Trenčín do budúcnosti potreboval dopravný podnik, nie som si istý jeho výhody a nevýhody, ale oproti SAD-kám zjavne fungujú lepšie.
Nedivil by som sa vôbec keby v budúcnosti MHD v Trenčíne aj zanikla, keďže viac asi nefunguje ako funguje.