Reply on: Jacob #11661:
podľa zmluvy treba pozrieť, buď je vopred stanovený mechanizmus obnovy (napr. určité % alebo kusy ročne) alebo je tam klauzula o schválení alebo o udržaní stavu za podmienky veku (automatická obnova) a pod. V každom prípade autobus je oprávnený výdavok, takže objednávateľa BY MALO zaujímať čo za voz (nemyslím značku) sa ide kúpiť - krátky, dlhý, NP, LE, nafta, CNG ...MHD: objednávateľ je mesto
PAL: objednávateľ je VÚC
DAL: komerčné riziko
Čiže pre MHD TN platí aktuálna zmluva v znení posledného dodatku (predĺženie o 5 rokov), ktorá nerieši ŽIADNUobnovu vozového parku. A to je problém!
Kto vie ev.číslo?
Jacob
Inak tento rok príde aj ten nový autobus, ako náhrada za ten zhoretý? Inak je naozaj škoda, že to neschválili, sa mohlo kúpiť viac autobusov popri tom jednom, takto kupovať jeden autobus je nanič.
Inak je to pozitívne, že pri PAL sú ďalšie nové autobusy, ale ak aj správne typnem teda ich kúpu schvaľuje niekto iný, lebo keď to zrátam tak od 2016 kedy sa nakúpilo prvých 30 nových autobusov pre PAL tak každoročne sa kupujú pravidelne ako tak pozerám, a typujem, že ich už je vyše 50, správne?