Reply on: draxter #11441:
A hlavne obnovu určite treba, nerozumiem ale prečo, kúpili tak veľa prímestských autobusov a to najprv 30 kusov a potom ešte pár tuším či nie 4, a na MHD sa ako keby nemyslelo. Prímestská doprava chápem, že má byť lepšia keďže dlhé trate a treba klimatizované autobusy a takto, ale aj tak pri prímestskej je ten stav aj bez nových autobusov stále lepší, väčšinou jazdili Crosswaye s klimatizáciou a občas staršie Karosy. Tak isto ako pribúdajú cestujúci v prímestskej doprave takisto ako v MHD, a už by to chcelo myslieť čo a ako, pomaličky B952 odídu a zaujímalo by ma čo bude SAD-ka robiť, lebo tieto autobusy aj na to, že ich je menej ako Crosswayov LE tak jazdia najviac, a chcem vidieť čo budú robiť po vyradení týchto autobusov (B952).
Keď kupovali tých 30 autobusov mohli aspoň 4-5 mestských kúpiť, aj to by bol prínos, alebo čo bola druhá várka tie 4 autobusy (2 NP a dva obyčajné) tak mohli byť radšej všetky MHD.
Richard Ščepko
Trenčín - Maximálna cena za Crosway je 267 652 eur bez DPH
Bratislava - Cena za Urbanway pre DPB bola 204 897 eur bez DPH (ZDROJ: imhd.sk)
Celkom ma to prekvapilo.