Reply on: irizar #10936:
čo je divné, keď PHM im prepláca objendávateľ, proste je to výsledok nenažranosti, odrbávania objednávateľa, nechuti niečo meniť (socialistické kádre prekreslujúce CP z roka na rok, robiace výpravu podľa seba), nezáujem niečo urobiť efektívne a dobre. Viď zmeny CP po 1.8.2016, kedy si SADka zase pridala jeden voz do výpravy, ale rozsah km sa nezmenil a ani CP to kladne nepocítil. Ale jazdí, hoci sme ho "ušetrili". A mesto to asi ani netuší.
Jacob
Hlavný problém je, že naša MHD existuje skôr asi kvôli ziskom, než pre ľudí, keby bola pre ľudí tak to tu nevyzerá ako teraz, a služby pre cestujúcich by boli oveľa lepšie. Porovnám to napríklad s Bratislavou kde MHD funguje tak ako by mala, áno je to hlavné mesto a aj veľké mesto ale u nich sa niekde tá MHD posúva u nás nie.
Nakoniec je celkom zaujímavé, že mešie mesto od nás a to Prievidza má iba nízkopodlažné autobusy a to najviac má 10.5M Citelisov a 8 kusov SOR BN 10.5 a je na tom pomaly lepšie ako naša, aj keď nemá možnosť nástupu všetkými dverami, nemá vo vnútri autobusu informačnú tabuľu, ani hlásenie zastávok tak stále sú na tom lešpie, dokonca čo vidím tak majú aj B952 kde majú 5 kusov ale z toho dva kusy už vyradené. A to nerozprávam síce o menšiom detaile ale o tom, že ich autobusy majú pekné logo na každom ich autobuse (v MHD či prísmestskej doprave) čo Trenčín dokonca má autobusy s farbou od výroby a jednou nálepkou Slovenská Autobusová Doprava Trenčín, a toto je len dôkazom, že šetrí kde sa dá.