Ukončenie skúšobnej prevádzky linky č. 31 a jej zmenu na trvalú linku. V odkaze sú uvedené aj počty cestujúcich.
http://www.trencin.sk/tmp/asset_cache/link/0000343980/bod%2012_%20N%E1vrh%20na%20schv%E1lenie%20zmeny%20grafikonu%20MHD.pdf
(ak systém nezvládol odkaz, nájdete ho na stránkach mesta v časti úradná tabuľa zverejnené podľa dátumu dňa 05.12. - bod č. 12 pre MsZ)
http://www.trencin.sk/tmp/asset_cache/link/0000343980/bod%2012_%20N%E1vrh%20na%20schv%E1lenie%20zmeny%20grafikonu%20MHD.pdf
(ak systém nezvládol odkaz, nájdete ho na stránkach mesta v časti úradná tabuľa zverejnené podľa dátumu dňa 05.12. - bod č. 12 pre MsZ)
draxter
- presun bližšie k škole je fajn, akurát bez prechodu pre chodcov a neznámeho povrchu zastávky (lebo na asfalte budú hneď koľaje a vlny), s otáznym použitím kasseláku (ako vždy v TN sa naň zabúda) by som CHCEL VEDIEŤ, ako to, že ZRAZU ide zriadiť zastávku v jazdnom pruhu, a pri Priemyselnom parku II a nasľubovanej a dosiaľ nezrealizovanej zastávke Brnianska či Vinohrady to NEŠLO. O čo teda ide? Niekto na úrade zavádza, alebo raz si neurobí robotu správne a raz hej, alebo ODI zavádza, alebo je tu niečo čo nevieme? Lebo ja som za, aby nika nebola tam, kde to nie je ako Hasičská či Štefánikova, ale panoval tu neprelomný argument na meste, že nedá sa , nejde, ODI...