Reply on: dyspozytor #9603:
Áno, linka 13 by mohla mať priebežnú konečnú, ale dal by som to na prvej zastávke - a teda Bratislavská. Lístok by platil až po Veľkomoravskú. Ukončenie na prvej zastávke volím preto, pretože takto to majú aj linky 4, 5, 6, 12 a teda aby to mali všetky rovnaké. Čo sa týka predĺženej platnosti, zatiaľ by som zostal pri úprave hlásenia a do budúcnosti by sa s časovými lístkami mohlo uvažovať.
Po zvážení by som neodporúčal, aby linky 7 a 17 mali priebežnú konečnú, nakoľko sa jedná o čiastočne okružné linky iba v určitých časoch. A ďalší dôvod, linka 7 má prvú zastávku v m. č. Západ raz v zastávke Záblatie-cintorín, potom na Zlatovskej. Takže tá priebežná konečná by bola iba niekedy a vždy inde.
Ale áno, možnosťou sú aj časové lístky. No tie by si vyžiadali už 2. veľkú úpravu tarify.
Richard Ščepko
Inak v najbližšom Infe bude na dvojstrane v strede vytlačená mapa siete MHD od pána Kohániho. Vo vozidlách a na zastávkach sa to vraj nestretlo s nadšením vedenia SAD. Ale verím, že po nejakej spoločnej diskusii a zapracovaní niektorých postrehov sa mapa objaví aj tam. Verím, že to ešte nie je uzatvorená vec.
BTW: DPMB obdobnú mapu používa vo vozidlách aj pri nočných spojoch. Videl som to len v električkách, keďže trolejbusy a autobusy som nevyužíval. Podobne aj Praha (https://ropid.cz/tramvaje2016/), resp. https://ropid.cz/wp-content/uploads/mapy/schemata-trvala/a3_kolejova_doprava.pdf
Osádzanie kasselského obrubníku v Záblatí