Reply on: irizar #9509:
No asi preto, že niesú tak zosratí zo súkromníkov ako my a nenechajú sa uplatiť. Zatiaľ čo žltý výpalník Jančura u nás dostal darom komplet opravenú trať spoločne s ďalšími súkromníkmi Metrans, tak u nich sa to robí rovnomerne bez ohľadu kto tam vozí. Mimochodom nebude to len náhoda, že zrovna v tom istom čase sa podarilo stopnúť vozbu NEx vlakov z terminálu v DS v réžií Carga a aj osobné vlaky ZSSK. Keď sa robilo OPD, tak do prvého balíku mohli dať pokojne o 8 ks DMJ viac a mohli sme mať 8ks nových 861 na trať 131 pod SPD Nové Zámky. Lenže niekomu zo svätuškárov KDHáckych bolo milšie opľuť štátny podnik a hodiť to súkromníkovi, ktorý to kapacitne nezvláda a svojvoľne si vymenil kapacitné VT643 na 642. Tak sa mu veselo prihodili ďalšie vlkm a tretí vlak po Kvetoslavov čo je zlodejina par excellnce. Keď chceli Cargo a ZSSK spraviť trať tak nič nešlo zázračne ... a teraz to v tých vlakoch ako vyzerá? Permanentne niečo nefunguje, teamleaderi sa vyvršujú na sprievodcoch, vďaka flexizmluve máš z voľna prd, žiadne odbory, zamestnaní na dohodu, zneužívanie nadčasov, hore IC BA-KE jazdia rušňovodiči bez poznania trate. Za takýto mrdník u ZSSK by boli hodinové výpovede, aj keď nebudeme si nahovárať, že tam je to bezchybné. To isté v nákladnej doprave, jazdenie na čierno počas odpočinku, ktorý je povinne zo zákona predpísaný, nedodržiavanie RID predpisov, BOZP, preťažovanie lokomotív nad normatív, nasadzovanie lokomotív určených na posun a to ako získavajú "čisto" zákazky na ucelenky (najmä chémia a tranzit Štúrovo/Rajka - Kúty), že telefonátik kamarátovi v Cargu a je vláčik náš bez námahy, tak to je asi také súkromníctvo ako v Huncovciach čistota. Keby nemali tieto "vymoženosti" protektorátu pre zlodejov, tak nevozia ani polovicu z tých uceleniek ak sa teda už o tomto "fungovaní" bavíme. Štátny podnik vybaví, zasanuje a my sa tvárime akí sme podnikatelia, to je nám hej v takom socializme asi ako za Jeľcina v Rusku kde sa snažili o prechod ku kapitalizmu ako my, ale pri tej mentalite veľmi podobnej tej našej by skončili ako my - všetko rozpredané mimo rúk národa a v ruinách poľnohospodárstvo. A to ako privatizácia rozožrala maďarské Cargo a položila manipuláky u nich škoda reči ... preto sa tam tak darí našim "súkromníkom" kde je konkurencia v rukách rakúšanov, ktorí majú srdečne maďarské Cargo asi tam kde aj naše cukrovary a solivar v Prešove.Mimochodom vieš kde majú v KORDIS celého žltého výpalníka? Vieš asi ako túžia mať toho opruzáka, ktorý jediné čo vie, je skupovať jazdené stariny a vyhrážať sa súdmi takmer celému Československu a menej inteligentným ešte zacpe zmysly gratis minerálkou/kávou a croissantom z Lidlu
Bola tu aj opravnena kritika na skrutky v plexiskle cez minutaz odchodov na niektorych vyveskach-zial nie vzdy sa mi podarilo to tak odhadnut aby sa to nestalo...musime to do buducna nejak vymysliet,alebo pri vymene plexiskla uz nevrtat... na mnohych zastavkach uz plexi su zvetrane,poskodene,ale aj tie priklapacia listy,caka ich generalka iste...Co sa tyka novych zastavok,ludia su vyhukany ale aj ja...mnohe nie su v prevadzke,pricom ale v cp uz su,clovek zapocuje po Vodnom Eku ze nasledujuca zastavka Detske Mestecko,pride za mnou a ze na Brnianskej idem dolu,snad ma nenechate slapat taky kus peso naspet...takze tak,musi sa to zacat rychlo riesit uz...Inak si ludia zvykaju pomalicky i co sa nastupu 3 dvermi tyka...zvacsa mlady,ale uz su aj prve lastovicky u starsich... Jedna pani sa mi stazovala ze ako je mozne ze zpoza mostou nic po 18-22:00 neide na Juh,ja som nechapal,nakoniec sme zistili ze ona kukala od Vodneho Eka odchody a nevedela ze vychodzia zastavka to uz nie je a od SADtoho este ide...aj toto by sa zislo nejak poriesit... vhodnycm info na byvalu vychodziu zastavku...ale vraj sa uz risuje nejaky solidny otoc pri CS Bezzinol...tak uvidime... Inac/zavinac...=na poobednu 45 vychytala samy JUH2 (nestastny pre mna) a uz hned zatazkavaci Piatokvy vecerny test=sablatura od jednej slecny,ktoru srdecne zdravime s kolegom-pipka,nabuduce povedz a mozes to dat do travy... ?
irizar