Reply on: capaCity #9392:
No rovnako ako L13 pozerám, že až na ten okružný úsek spája aj L3. Ale robiť pre 4 spoje zvlášť ďaľšiu linku neviem či má zmysel. Možno tam dakto vystúpi, nastúpi ale aj tak keďže väčšinu dňa je nosná L3, tak si ľudia z toho úseku kde iba L13 jazdí odšľapú k L3. Nepoviem, keby to bola nejaká linka s aspoň hodinovým intervalom kde by to malo obsluhu od rána do večera. Ešte nejaký čas potrvá kým sa na Slovensku tejto módy "linka pre 1-5 spojov" zbavíme ako to dokázali v ČR (ale aj tam nie všade ? )
?
milan002
Pritom návrh jasne definoval 26, mám to stiahnuté aj naštudované. Takže zavádzanie zo strany mesta pokračuje, diletantstvo pri informovaní tiež. Škoda, lebo výsledok je ohromný, len keď z toho nikomu do kešene nepadajú bubáke, tak ako z parkovania, nie je zájem. Česť výnimkám, Richard, ale žiaľ je to tak. Mesto o MHD nemá ani páru, vyhodí 20.000 EUR von oknom nejakým šuflikoantom, ich pamflet potom po oprávnenej kritike neprijme, vypracuje sa iný návrh, ktorý sa prijme, ale to sa už ani nespropaguej tak, ako by sa malo. Pritom zmien je veľa, prospešných ale skutek utek - do TNinfo mali vložiť brožúrku ľuďom 2 týždne vopred. Nič. Ale o parkovaní sa toho napchá aj mŕtvemu do huby, toto ma žerie.
Ešte by som chcel vedieť, či pánu Kadlecajovi aspoň niečo zaplatili, lebo by mal za návrh vyfakturovať viac než 20.000 EUR, keďže je ešte lepší než ten predtým!
?