Tak konečne som videl aj ja naživo Trenčianske vozy v TN, síce len pol hodku, ale predsa, kedže som prišiel s Arrivou z Prahy. Fotiť som sa neodvážil MHD bo sa bál že dostanem poriti ? No a bus s menom Marek nešiel. ? Tak vzadu len prímestské cvakol aj s busom SADLC smer Rimavská Sobota čo tu začína so spojom. Dojem bol taký že treba vám lepšiu stanicu, označníky a vývesky sa dajú. Trenčiansky hrad je veľkolepý na brale. Nabudúce by ma mohol aj taký Milan povodiť a "poprevážať" po TN. Ale to musí odo mňa vedieť ?
MA MHD
Na druhú stranu musím priznať, že aj označovanie písmenami má svoje výhody. Zaujalo ma aj to, že by sa to dalo využiť pri viac linkách (5,7,17,2,4), pričom keby sme to pojali takto komplexne, tak by sa mi to páčilo. Označenie písmenami by teda bolo iba na poznámke v CP ale aj na transparentoch ako v PB? Ale som za akékoľvek riešenie, ktoré by tú linku 6 sprehľadnilo.
PS: aby sme sa tu zbytočne nehádali, navrhujem dať na úvodnú stránku TN IMHD anketu, a nech cestujúci a čitatelia sami rozhodnú. A hneď budeme vedieť, ako to spraviť. Otázky:
Aký spôsob označenia občasných konečných linky 6 občianskeho návrhu optimalizácie preferujete (linka má totiž v návrhu až 6 konečných)?
a)Stačí označenie občasnej konečnej poznámkou v cestovnom poriadku
b)Preferujem označenie vetiev linky písmenami podľa názvu občasnej konečnej (napríklad 6P - po priemyselný park)
c)Preferujem oddelenie špeciálnych zamestnaneckých spojov do priem. parku do samostatnej novej linky 16 (ktorá bude s linkou 6 dvojička)