už sú reálne mapky viacerých liniek: 1,2,4,5,6,8,11,22,23 Počas dˇan ešte popribúdajú, len problém je že:
- kruháč Pred Poľom nie je plne funkčný pre účely trasovania, tak linka 4 je nakreslená po Jána Derku
- podjazd vlárska nebude vôbec možné použiť, tak linka 3 bude uvedená "pešo"
- podjazd Pred poľom ešte nejestvuje a linka 50 tak bude zatiaľ kreslená cez priecestie pri Bille
Nič z vyššie uvedeného neovplyvní umiestnenie zastávok na trasách týchto liniek. ?
Dúfam, že oceníte všetku túto čo možno najbližšiu možnosť sprístupnenia Alternatívneho návrhu novej koncepcie MHD pre jeho zrozumiteľné pochopenie, hoci ako čítam, asi s tým zjavne nemá nikto problém.
Autori oceňujú aj pripomienky, pretože nemajú kľúče od miešačky a ani nie sú riaditeľmi zemegule ? ?
- kruháč Pred Poľom nie je plne funkčný pre účely trasovania, tak linka 4 je nakreslená po Jána Derku
- podjazd vlárska nebude vôbec možné použiť, tak linka 3 bude uvedená "pešo"
- podjazd Pred poľom ešte nejestvuje a linka 50 tak bude zatiaľ kreslená cez priecestie pri Bille
Nič z vyššie uvedeného neovplyvní umiestnenie zastávok na trasách týchto liniek. ?
Dúfam, že oceníte všetku túto čo možno najbližšiu možnosť sprístupnenia Alternatívneho návrhu novej koncepcie MHD pre jeho zrozumiteľné pochopenie, hoci ako čítam, asi s tým zjavne nemá nikto problém.
Autori oceňujú aj pripomienky, pretože nemajú kľúče od miešačky a ani nie sú riaditeľmi zemegule ? ?
draxter
Ja hovorím zbytočné aj písať na mesto pripomienky, keď nie je k čomu, keď bude spracovaný CP tak ako hovorí zmluva, rád si ho pozriem a preštudujem a rovnako spracujeme tu na imhd jeho obsah. Ale bola to úplne zbytočná robota, pretože to čo sa prezentovalo nie je výsledok do praxe, ale len základ pre tvorbu CP, ktorý vlastne nejestvuje. Ale aspoň máme predstavu o trasovaní, prečíslovávaní, či minutáži spojov v odborom prevedení a môžeme sa z toho učiť ?