Co sa tyka aut.zastavok,nie som za nejake ich zhustovanie ako spominate vo vasich navrhoch,ani len v centre mesta... Pocul som ze na Stefanicke sa bude budovat tento rok v smere do Kubrej nova zastavka pred Maxom co uplne suhlasim -je tam miesta mimo cesty a zrusia sa ta pred nou a za nou ,no desi ma vychadzanie z nej hned sez prilahly jazdny pruh do laveho na kruhac,to bude boj a strach ako s Pod Juhu v smere Ku stvrtiam... no ale tak hadam budu vodici zhovievavy...
draxter
Prekopávať treba záhradku, tu treba systém a nie chaoz. K čomu je dobré linku 18 prečíslovať na linku 2? Linku 5 na linku 4? Linku 6 na linku 5? Linku 24 na 17? Linku 25 na 19? Linku 2 na 13? To je choré, to nie je systém, ale úplná zbytočnosť na domýlenie. A tie školské linky s warpovým pohonom a jednominútovými rozostupmi medzi zastávkami na opačných koncoch mesta majú akú oporu v dátach či realite? Zjavne žiadnu. A preto ľudia nie sú spokojní a ani nemôžu byť. A tí čo do toho vidia preto nielen vypisujú, ale niektorí sa chytili činu a ukazujú, že to ide aj inak! A hľa: máme schopný návrh (reálne, nie ideový podotýkam) ktorý žne zatiaľ úspech, ale netvári sa ako jediná múdrosť sveta. Návrh je progresívny, využíva nový most, máš spojenie pravidelné a v preklade, čo návrh na webe mesta nemá nikde (údajne len zatiaľ). Takže čo k tomu dodať? Jedine že ti nejde niekde priama linka, kde by sa zrovna tebe hodilo, ale toto nie je cieľom.
Návrh tu postupne zobrazovaný je dosť revolučný, reformný ale súčasne nerobí zbytočne chaos! A tak je to super. Smelo porovnaním s návrhom mesta možno povedať, že nosné sú linky 1,4,8,11,24 a 7/17. A to je nejaký interval, nie nepravidelný presahujúci často hodinu! ?