Reply on: MA MHD #8966:
Ahoj, evidujem všetko, lenže:- oficiálna zmena CP nie je (aspoň som ju nezaznamenal, takže ak existuje, sem s ňou, ale ani na webe SAD to nie je inak), takže Ku štvrtiam, Baumax je stále po starom: sa divím, že to robia takto na kolene, keď sa robili zmeny v decembri tak nič a zrazu vo vozoch hlási inak ?
- linka 15: áno, uvidíme čo prinesie ďalšia zmena, ale nie je problém to nateraz odstrániť z občasných konečných
- linka 21: tam to nebudeme meniť, pretože linka 21 by potom oficiálne podľa CP mala mať konečnú na Opatovská, Niva, takže by sme mali aj túto zastávku zmeniť. To ale nepovažujem za vhodné s ohľadom na tarifnú výnimku, kde lístok platí práve vždy až po Maják. Takže spoj končiaci na Majáku je oficiálne spoj len na kratučkom úseku Niva - Maják, no v skutočnosti je to spoj idúci z Juhu, ktorý pred jazdou do vozovne (či na prejazd na inú konečnú) ešte zvezie ľudí na Maják - preto ho neznačíme ako občasnú konečnú. Snáď som to vysvetlil, no beriem, že každý môže mať svoj názor ?
MA MHD
SUPER NÁVRH ? . Pošli to mestu Trenčín!
PS: Ak môžem, tak by som teda pár pripomienok mal:
1. Ja by som nerušil obsluhu Električnej, ale dal by som tade napríklad linku 22. Mohla by sa označiť ako 1E (expres) po vzore PB MHD. Takéto zrýchlené spoje by mohli ľudí zaujať a prilákať do MHD. Naviac by ostala obsluha Električnej a sídl. noviny by malo spojenie so stanicou aspoň cez zastávku Električná, nemocnica.
2. Chýba mi tam obsluha podchodu na Hodžovej ul. pri stanici. Mohla by tade jazdiť napríklad tá linka 8. Ul. M. Rázusa by bola v pešej dostupnosti a opäť by sa zrýchlila MHD.
3. Vyriešil by som nejak konečné linky 6, lebo aby mala 6 konečných je naozaj veľa. Napr.: Všetky spoje by mohli ísť do Záblatia a tebou navrhnutá konečná vybraných spojov na stanici by sa mohla presunúť na Sihoť. Takto by tie konečné boli už len 4. ?