Reply on: milan001 #8965:
OK. Čo sa týka obsluhy Hodžovej, podchod , Električnej a sídliska Noviny, tak by som navrhol: - Linku 10: Sihoť - Hodžova, podchod - Hasičská - Električná - Biskupice, nám. (priebežná konečná, lístok platí až po zastávku Jána Zemana - ako pri L21) - Karpatská - Jána Zemana - Električná - Hasičská - Hodžova, podchod - Sihoť.
Zároveň pripomínam jeden dávnejší návrh, ale mnou upravený:
- Linka 9: Gen. Svobodu - Na Zongorke - Cintorínska - Partizánska - AS - BILLA - Kubrá, Na Kameni.
MA MHD
SUPER NÁVRH ? . Pošli to mestu Trenčín!
PS: Ak môžem, tak by som teda pár pripomienok mal:
1. Ja by som nerušil obsluhu Električnej, ale dal by som tade napríklad linku 22. Mohla by sa označiť ako 1E (expres) po vzore PB MHD. Takéto zrýchlené spoje by mohli ľudí zaujať a prilákať do MHD. Naviac by ostala obsluha Električnej a sídl. noviny by malo spojenie so stanicou aspoň cez zastávku Električná, nemocnica.
2. Chýba mi tam obsluha podchodu na Hodžovej ul. pri stanici. Mohla by tade jazdiť napríklad tá linka 8. Ul. M. Rázusa by bola v pešej dostupnosti a opäť by sa zrýchlila MHD.
3. Vyriešil by som nejak konečné linky 6, lebo aby mala 6 konečných je naozaj veľa. Napr.: Všetky spoje by mohli ísť do Záblatia a tebou navrhnutá konečná vybraných spojov na stanici by sa mohla presunúť na Sihoť. Takto by tie konečné boli už len 4. ?