Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: milan001 #8922:
je zaujímavé, že človek bez ružových okuliarov, ktorý za to nemá od nikoho nič sľúbené, dokáže za tak krátky čas napísať tak erudovaný článok, zatiaľ čo rôzny majitelia pečiatky dokážu za 20 litrov vyplodiť fantasmagórie, ako keby niekto zavádzal MHD v Zakopanom. Mne by sa osobne tento návrh pozdával, ak by šlo o Nové Mesto nad Váhom, tam by to 3500% zlepšilo súčasný stav. Ale nie v krajskom meste, ktoré svojou polohou, rozlohou a tvarom je na MHD odkázané. Myslím, že keby sa súčasné vedenie prerobí s rozumom, aj by sa ušetrilo aj by to bolo v prospech cestujúcich, ale nie toto čo tu čítame. Tento článok je jasným dôkazom toho, čoho je niekto schopný od stola s prstom po mape ?
Reply on: Marek6283 #8921:
tlieskam tomu článku, nech si kompetentní otvoria oči a netvária sa že chorý výplod DIC je normálny alebo dokonca lepší než to čo máme....
Pozorne citam a sledujem vase prispevky a stanoviska. Chcem ocenit Draxterovo porovnanie sucasneho a novoplanovaneho stavu vedenia liniek! Mnozstvo skvelych postrehov i napadov. Zaroven som cital Udiakovo stanovisko a reakciu na vase clanky a jednej veci davam za pravdu-ano,najvecsi bol nasej MHD je platba hotovostou u vodica-ja to vidim sam najlepsie,toto nas neskutocne vycerpava a nici,ale ziaden takyto grafikon aky je navrhovany to nepomoze vyriesit-tento jedine odlivom cestujucich=tym budem menej listky predavat 🙂 -ozaj"vyhoda jedina"! Tu chyba osveta ohladne kariet a casovych listkov,ina cenova politika pri platbe hotovostou,snaha mesta mat viac automatou ako je terajsi stav atd... Na jednej porade nam nas ekonom vravel ako chodievali zo zapadnych krajin ku nam do dop.podnikov a spolocnosti a zavideli nam pocet prepravenych osob,"zial" moderna a pohodnlna doba priniesla lacnejsie auta ale aj takyto navrh akym je tento DICkovy nas jedine odstreli na este horsiu uroven...Co sa tyka klbovych vozidiel ktore maju mnohy z vas radi-tu si znepriatelim este aj vas 😉 ale myslim si ze vsetko sa da spravit tak aby tuto ulohu plnili kratke vozidla-castejsim spojenim liniek do Laugaricia a rozumnym intervalovanim liniek mesto-Juh a do okrajovych casti ako je Zablatie a Opatova by stacili este kratsie vozidla,a aj na Kubricku linku v case mimo spicky a cez vikendy...a teraz zopar prikladov ako to funguje v autobuse zo vcerajsej poobednej sluzby: 15:30-dobite mi kartu-pani,kartu Vam nedobijem,ste v meste mala ste milion moznosti si ju nabit! C c c ,uz aby bolo teplo a vitiahnem bicykel...nuz ale aj na bicykli mustite poznat iste pravidla! -kolke roky sa ludia nevedia naucit co je karta a na co sluzi a co s nou? a ich chceme ucit nieco nove?! ,15:22-pani si kupil as karty listok a zahlasi na linke c 18 ze autobusova stanica.... nuz ale pani kde ste sa docitala ze ja s 18kou idem na stanicu a ona na mna kuka ...ved nie som taxikar ze si poviete kam chcete ist a ja tam pojdem... o zastavku dalej na Legionarskej dobieha pan s kufrom,pockam a on ze-idete na stanicu,nie! a co tam ide? -pane-vyvesky su-pozrite si,je tam komplet trasa u kazdej linky,chlap sa otocil a siel peso prec...nuz ale na na Legionarskej snad nebudem menovat vsetko co ma ist na stanicu...ludia dnes uz nic nemienia robit tak ako maju,dokonca ked poviem ze pes mam mat nahubok tak na mna zacne este aj majitel vrcat ze cely prep.por.je hovadina...a to uz je vrchol.... a takychto ludi tazko zmenime a naco este zhorsovat doterajsi stav ,prave naopak,treba ho zlepsit a nie len cestujucim pre ktorych sme tu ale aj vodicom-lebo ich uz sakra ubuda! Ludia na nas nadavaju a neskutocne-ale 70% z toho je zavine tym ze my neriesime to co mame riesit hlavne a tym je premavka ktora je oproti 80 a 90 rokom uplne katastofalna... Mesto chce novy grafikon,to hej,treba ho-ale rozumne urobeny,a my potrebujeme aby sa uz konecne nieco spravilo s tymi zastavkami-ved niet uz pomaly jedninej na ktoru by bol bezproblemovy vjazd ci vyjazd, o obratlisku na JUHU 2 ani nevravim v akom je stave... Nie len grafikon je tema,tu je na pokraji krachu a zrutenia cela MHD...ale ono to stale nejak funguje...
na 17.000 je ešte nie celá, podľa zmluvy je cena 22.392 EUR!
Tu je zmluva č. 1064: http://egov.trencin.sk/Default.aspx?NavigationState=778%3a0%3a
Odporúčam prečítať článok V bod 3, pretože dielo má mať šesť častí (A-F)
Časť A: Analýza súčasného stavu MHD Trenčín
Časť B: Návrh novej organizácie MHD Trenčín
Časť C: Spracovanie plánu dopravnej obslužnosti MHD Trenčín
Časť 😨 Spracovanie turnusového plánu prevádzky liniek MHD
Časť E: Prerokovanie dokumentácií s verejnosťou
Časť F: Spolupráca pri zavedení novej organizácie MHD Trenčín do prevádzky

Pokiaľ som dobre videl čo je uverejnené a čo sa má prerokovať, tak som práve nevidel časť D, ktorá je veľmi dôležitá aj s ohľadom na prílohu č. 1 k zmluve, ktorá práve pojednáva o nasadení vozidiel a o prejazdoch, čo sú nesmierne dôležité údaje.
Reply on: MA MHD #8913:
áno, konečná na znamenie, to je úžasná perla demencie ? Rovnako ako pseudonosná linka do priemyselného parku každým spojom ? To už hej, to je nóvum jak sviňa.
odporúčam všetkým, ktorých príspevky si vážim a myslíte to s našou MHD dobre, prečítajte si "výsledky" práce pre mestá PO (neprijali návrh) BB (neprijali návrh) TT (prijali a museli meniť), BA (tiež neprijali). Jednoducho sú to orgie ceruzky a papiera mimo realitu, hádam budem teraz cestou na tréning prestupovať z Juhu II na Sihoť? a to je len špička ladovca........................
Reply on: radob #8906:
Si robíš srandu???
Trenčianska AKOŽE dopravná akadémia je všetko, len nie DOPRAVNÁ! V kooperácii so SADkou by vytvorila dokument hodný akurát pre kompostáreň v Nemšovej?
Reply on: radob #8905:
Tebou spominane delenie na dopravne, vyhybne, zastavky, stanice, nakladiska-zastavky a i. je dopravne delenie zeleznice. Toto cestujuci nerozlisuju. Aj vlaky ZSSK maju hlasenie: "nasleduje, zastavka - Piestany"

Napr.: "ZST Vinohrady" v BA, tiez len zeleznicna zastavka. Nevidel by som v tom problem, ze dopravne podniky toto nerozlisuju...
Super článok o optimalizácií. Ďakujeme !!! ? ?
Ešte som čítal hlavný dokument optimalizácie MHD. Oceňujem, že DIC navrhuje zavedenia nových zastávok na znamenie, ale nerozumiem prečo by na znamenia mala byť zastávka OC Laugarício. Podľa uvedenej tabuľky DIC tam za čas 04-23 nastúpilo 6 ľudí - čo nemôže byť pravda. Veď všetci vieme, aká je vyťažená MHD do Laugarícia. Podobný nezmysel je aj pri zastávke TESCO. Buď to ja nesprávne chápem alebo neviem, kde získali takéto údaje:

Tabuľka č.10 – Návrh zastávok na znamenie
p. ZAST Názov zastávky: 05-09 04-23
1 4012 Zlatovská, SAD 42 29
2 4013 Zlatovská, VOD-EKO 16 29
3 2015 Kubrická 9 28
4 2016 Kubrica, nám. 22 27
5 2012 Kubranská, Záhrady 3 26
6 2013 Kubranská, Dubová 6 25
7 2014 Kubranská, kyselka 5 23
8 1014 Soblahovská,49 25 22
9 2035 Považská, kotolňa 76 21
10 4026 Istebnícka 7 20
11 4005 Zlatovská, nák.stred 9 20
12 1027 Električná ,Predmestie 0 18
13 2025 Opatovská, nadjazd 0 17
14 2027 Opatovská, Niva 22 16
15 2028 Opatová, námestie 20 16
16 2029 Potočná, ZŠ 5 15

17 3013 TESCO, zóna 5 11

18 4028 Orechové, Vlárska 6 8
19 3010 Ku štvrtiam, BAUMAX 1 7

20 3014 OC LAUGARÍCIO 1 6

21 4037 priemyselný park 0 3
22 2033 Opatová, Horeblatie 5 2
23 2032 Opatová, Maják 6 2
Ako propagujú MHD v Ostrave:
- nový odbavovací systém: https://www.youtube.com/watch?v=R9SBuRPpC4c&feature=youtu.be
- výročie MHD: https://www.youtube.com/watch?v=haGDkRLaMk4&feature=youtu.be
Propagácia MHD môže určite pomôcť. Bohužiaľ, Trenčín na to ešte neprišiel ?
Reply on: MA MHD #8908:
este vela vody pretecie Vahom cez Trencin kym...a uz je veru teraz treba...
Reply on: vlado54 #8909:
Ja sa práve čudujem, pretože ak vedenie mesta nechodí do práce pešo, tak sú závislí na kvalitnej autobusovej doprave - buď preto, lebo ju sami používajú alebo preto, aby im pri cestách autom nerobili problém dopravné zápchy a parkovanie.
Reply on: kvorka #8904:
Tie pocty spojov za den su v tych tabulkach povacsine nezmysel. Napr pri linke 1 je tam cislo 55 vo vsetky dni pricom dokonca aj pracovny den ma len 40 spojov. Tym padom nesedi ani pocet km za den na linke, realne cislo zistis ked si predelis pocet km za rok poctom dni.
To len ku kvalitnej praci s tabulkami 🙂
K cestovnemu poriadku ano je to len navrh, ale ked uz expert spomenie zavedenie prestupneho systemu nech aj tak cestovny poriadok upravi.
Ak chcem ist zo sihote cez vikend napr. na gen svobodu po 10h musim cakat na prestupe po novom cca 40minut. To je ako bonus, dnes cez vikend idu dva spoje za hodinu na juh (mimo l 28) po novom jeden, na jednu konecnu a s neexistujucim prestupom na druhu.
Toto spravil fakt nejaky dopravny expert specialista na verejnu dopravu ?

Na taku MHD sa vyserie aj zvysok ludi co nou dnes chodia. Sice nie som az tak prekvapeny pri rozhodnutiach dnesneho vedenia mesta.
Zaujímavá ponuka pre Trenčín po vzore SAD Zvolen a. s. Veď autobusy z rokov 2005 a 2006 už tiež bude treba nahradzovať: https://imhd.sk/zv/doc/sk/15203/Zvolen-sa-chce-uchadzat-o-LNG-autobusy
Reply on: radob #8905:
to viem, len pre ľudí je to lepšie vedieť že tam majú stanicu (zastávku) ako to predmestie
Reply on: syko #8895:
Miesto "renomovanej" spoločnosti DIC plnej klobáskových inžinierov pán primátor v súvislosti s optimalizáciou MHD mal radšej dať zarobiť trenčianskej dopravnej akadémii v spolupráci so SADkou, myslím že zamestnanci SAD a študáci predsa len viac poznajú trenčiansku MHD, ako nejakí trtkovia z Blavy a spoločnými silami aj s pedagógmi by istotne vymysleli niečo zmysluplnejšie a hlavne lacnejšie.
milan001: Tebou navrhovaný názov "Električná, žel.st." je zavádzajúci názov, nakoľko "Trenčín predmestie" nie je "stanica" (nemôžu sa tu vlaky križovať ani predchodiť, je tam len jedna koľaj), ale je z hľadiska žel. terminológie "zastávka", potom by správnejšie pomenovanie bolo "Električná, žel. zast.".
Reply on: draxter #8903:
asi sa súdruhom nechcelo v noci sčítavať, lebo naozaj linka 50 v danom týždni jazdila v noci z piatka na sobotu 23:20, 00:20, 01:20, 02:20, 03:20 a teda čísla chýbajú!!!

A mňa zaráža, že koncept nočnej linky v úžasnom návrhu DIC je len okopčená súčasnoť a naviac je v CP jediný spoj 23:20 cez voľný deň, halvne že v číslach pod čiarou píšu o 5 spojoch cez voľný deń. Absurdistan, pozrite tu: http://www.trencin.sk/tmp/asset_cache/link/0000291890/B09%20-%20N%E1vrh%20usporiadania%20no%E8nej%20linky%2050%20%28PDF%29.pdf

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.