Reply on: draxter #8704:
tak toto by som uvítal, pretože by sa zišlo stanoviť, aký interval je pre ktorú mestskú časť nevyhnutný v každej časti dňa a podľa toho nastaviť spoje na linkách, prípadne linky. Ja by som navrhoval:Juh II 8/12/15
Juh I 10/15/20
Juh III 20/30/60
Sihoť 8/12/12
Kubra 15/20/30
Kubrica 30/60/60
Nové Zlatovce 8/15/20
Záblatie, Zlatovce 30/60/60
OC Belá 30/30/30
Ak by som nešaškoval moc so súčasným linkovaním tak:
1 ostať ako je v "x", v "a" posilniť na 30 min
2 skoordinovať s 24 do dokonalého prekladu
5 tak ako je, skoordinovať víkend s 3
6 tak ako je, ale víkend s rozumom (po 18tej idú dva spoje a potom už nič?)
8 minimálny interval aj v sedle 30 min, víkend urobiť s L18, 21 a 28 tak, aby spojenie Sihoť - Juh bolo vždy každých 20 min pravidelne a v "x" aby neboli diery väčšie než 15 min
11 posilniť o spoje L17 a niečo aj pridať, v "a" 60min po celý deň a popoludní bez tej DEGEŠSKEJ diery o 14-15tej
13 víkend skoordinovať s L3 a 27 tak, aby spoje šli v "a" každú hodinu zo Záblatia
15 vyrovnať pravidelnosť odchodov z Juhu do taktu, v sedle preložiť s linkou 5, prejazdy riešiť na tejto linke (alebo linke 10)
17 zrušiť, miesto nej posilniť 11
18 v špičke 30min, inak viď L8
21 v "a" 120 min počas celého dňa, nie ako teraz. v Opatovej deň nekončí o 18:30!
22 zrušiť, o jej spoje posilniť niekde linku 1 a niekde linku 8 či 28
23 zrušiť, posilniť na jej úkor 28
50 zastávky na znamenie po celej trase všetky a premávku znovu rozšíriť aj na sobotu
A potom by s,e sa divili, čo by to spravilo, nehovoriac o kĺbakoch a nsprávnych spojoch či ďalších opatreniach (nástup všetkými dverami) a pod. ?
draxter
Sihoť dakedy mala základ v "x" aj v "a" takto
x:10(2) 25(8) 40(2) 55(8)
a:10(2) 25(18) 40(2) 55(8)
a do toho linka 6 a 21 + ostatné spoje linky 8 (najmä medzi 14:00 a 19:00 to nebolo menej ako 20 min)
Naopak Juh I bol postavený na linke 1 (15-45) a linke 8 (00-30) a do toho ešte aj linka 5.
Juh II stál na linke 11 (30) a 18(00) a dotoho veľa spojov linky 22 (v zásade 20-50, aj častejšie a v "a" dopĺňala linku 11 celkom príjemne)
Dnes by bolo dobré, ak by sa to dostalo aspoň na priemerne potrebnú úroveň na najväčších sídliskách, kde je najvyšší potenciál - spojiť konečné s približne rovnakou hodinovou kapacitou, lebo toto je pri niektorých linkách problém.