Nad týmto mohlo naše Mesto uvažovať ešte pred tým než sa začali dopravné obmedzenia a stavebné práce po meste aby sa odbúrala aspoň časť individuálnej dopravy, ale nikdy nie je neskoro...
http://www.zilina.sk/dokumenty/DokumentyProgramyMZ_20150923093613.pdf
Odporúčam prečítať
http://www.zilina.sk/dokumenty/DokumentyProgramyMZ_20150923093613.pdf
Odporúčam prečítať
draxter
Sihoť dakedy mala základ v "x" aj v "a" takto
x:10(2) 25(8) 40(2) 55(8)
a:10(2) 25(18) 40(2) 55(8)
a do toho linka 6 a 21 + ostatné spoje linky 8 (najmä medzi 14:00 a 19:00 to nebolo menej ako 20 min)
Naopak Juh I bol postavený na linke 1 (15-45) a linke 8 (00-30) a do toho ešte aj linka 5.
Juh II stál na linke 11 (30) a 18(00) a dotoho veľa spojov linky 22 (v zásade 20-50, aj častejšie a v "a" dopĺňala linku 11 celkom príjemne)
Dnes by bolo dobré, ak by sa to dostalo aspoň na priemerne potrebnú úroveň na najväčších sídliskách, kde je najvyšší potenciál - spojiť konečné s približne rovnakou hodinovou kapacitou, lebo toto je pri niektorých linkách problém.